logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Malezja, Ekologia i środowisko
   ──────  05.12.2007

Wodny świat



Kampania outdoorowa przygotowana przez malezyjski oddział agencji reklamowej DDB prezentuje wizję świata, w którym ląd został zalany przez wodę. Celem kampanii było przekonanie obywateli Malezji, że niekontrolowana wycinka lasów deszczowych ma fatalne skutki w kontekście postępujących zmian klimatycznych. Akcja miała skłaniać do refleksji i mobilizować odbiorców do podjęcia działań chroniących środowisko naturalne.

Lasy deszczowe, które w naturalny sposób stabilizują klimat ziemi oraz regulują cykle wodne, zajmują dużą część tego azjatyckiego kraju. Niestety, nieodpowiednie gospodarowanie zasobami naturalnymi oraz wycinanie lasów deszczowych, powoduje degradację środowiska.

Kampania oparta jest na standardowej koncepcji „globalnej powodzi”. Jest prosta w odbiorze, ale trudno w niej znaleźć najważniejszą kwestię – dlaczego ludzie wycinają las deszczowy, przyczyniając się do rozwoju procesu globalnego ocieplenia? Odpowiedź jest prosta. Ponieważ karczowanie lasu to często ich jedyne źródło utrzymania. Koncepcja tej kampanii, aby mogła ona przynieść zamierzone efekty, powinna być oparta, lub przynajmniej wzmocniona, o działania aktywizacyjne dla ludności zajmującej się wycinką lasu. Mogłaby np. pokazywać alternatywne sposoby zarabiania na życie do tych, przed którymi przestrzega.
b.p.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Don’t let this to be your future
Czas:
2007.12.1 - 2007.12.31
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Malezja
Nadawca:
Regional Enviromental Awereness Malaysia
Media:
Billboardy
Wykonawca:
Naga DDB Malaysia
Adresaci:
Obywatele Malezji
Hasło kampani:
Don’t let this to be your future. Save our rainforest, stop global warming.





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 22.03.2023

    Dąb Fabrykant zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2023!


  • 15.03.2023

    Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


  • 03.03.2023

    Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek