Klienci restauracji wspólnie, przy użyciu krawędzi szklanek pełnych wody tworzą piękną, subtelną muzykę. To reklama kanadyjskiej kampanii prowadzonej od początku marca w ramach programu Tap Project UNICEFu pod hasłem „Bring a glass of water to life” (Tchnij życie w szklankę wody). Film zrealizowany przez agencję Due North miał na celu uświadomienie mieszkańcom Kanady, że nawet poprzez drobną dotację finansową mogą pomóc ocalić zdrowie i życie wielu osób.
Program "Tap Project" dostarcza czystą wodę najbiedniejszym dzieciom na świecie. Do kampanii włączają się od 2007 roku restauracje i kluby ze Stanów Zjednoczonych i Kanady, które w tydzień po Światowym Dniu Wody (22 marca) zbierają fundusze na dofinansowanie programu – klienci by dostać tradycyjnie darmową szklankę wody przed posiłkiem muszą za nią w tym tygodniu zapłacić 1 dolara. To koszt zapewnienia 1 dziecku czystej wody na 40 dni.
Działania reklamowe prowadzone były w tym roku m.in. w stanie Utah, w Denver i w Waszyngtonie.
E. Janota
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
12.01.2023
(Nie) witaj szkoło!
-
11.01.2023
Gołąbek pokoju
-
10.01.2023
Palisz czy nie palisz