logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Australia, Obronność i bezpieczeństwo, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  30.01.2015

Wódka z wodą morską

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Rum z wodą z rzeki, wódka z wodą prosto z morza, a może dżin z wodą z basenu? Lato, upał i plaża to wymarzona sceneria na spędzenie urlopu. O tym, że do tego obrazka nie pasuje alkohol próbuje na nowo przypomnieć ta kampania.

Bohaterowie są radośni, uśmiechnięci, w słonecznej lub po prostu beztroskiej oprawie. Ktoś ściga się na skuterze, ktoś się opala, jeszcze ktoś planuje surfowanie. Naturalnym odruchem w takiej sytuacji jest sięgniecie po coś, co schłodzi. Niestety czasem wybór pada na alkohol, co może podczas wodnych szaleństw skończyć się tragicznie. Jednak bohaterowie poszczególnych spotów już po jednym łyku wypluwają napój.

"Drinking and swimming don’t mix" ("Picie i pływanie się nie łączą") – brzmi hasło kampanii. Według danych organizacji aż 41% ofiar utonięć pomiędzy 15 a 29 rokiem życia znajdowało się pod wpływem alkoholu. Celem kampanii jest ograniczenie spożycia napojów alkoholowych przez młodych ludzi wypoczywających nad wodą.

Dominika Charytoniuk


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Sinker
Czas:
2014.12.17
Tematy:
Obronność i bezpieczeństwo, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Australia
Nadawca:
Royal Life Saving
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
303Lowe, Sydney, Australia
Adresaci:
Osoby pomiędzy 15 a 29 rokiem życia, pijące alkohol, wypoczywające nad wodą
Hasło kampani:
Drinking and swimming don’t mix (Picie i pływanie się nie łączą)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 04.08.2022

    Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 22.07.2022

    Ponad 85 proc. potrzebnej sumy w zbiórce na Bayraktara dla Ukrainy!


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Polacy zdecydowanie popierają rozwój energetyki wiatrowej


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek