Wódka z wodą morską
Rum z wodą z rzeki, wódka z wodą prosto z morza, a może dżin z wodą z basenu? Lato, upał i plaża to wymarzona sceneria na spędzenie urlopu. O tym, że do tego obrazka nie pasuje alkohol próbuje na nowo przypomnieć ta kampania.
Bohaterowie są radośni, uśmiechnięci, w słonecznej lub po prostu beztroskiej oprawie. Ktoś ściga się na skuterze, ktoś się opala, jeszcze ktoś planuje surfowanie. Naturalnym odruchem w takiej sytuacji jest sięgniecie po coś, co schłodzi. Niestety czasem wybór pada na alkohol, co może podczas wodnych szaleństw skończyć się tragicznie. Jednak bohaterowie poszczególnych spotów już po jednym łyku wypluwają napój.
"Drinking and swimming don’t mix" ("Picie i pływanie się nie łączą") – brzmi hasło kampanii. Według danych organizacji aż 41% ofiar utonięć pomiędzy 15 a 29 rokiem życia znajdowało się pod wpływem alkoholu. Celem kampanii jest ograniczenie spożycia napojów alkoholowych przez młodych ludzi wypoczywających nad wodą.
Dominika Charytoniuk
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
04.08.2022
Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
22.07.2022
Ponad 85 proc. potrzebnej sumy w zbiórce na Bayraktara dla Ukrainy!
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
19.07.2022
Polacy zdecydowanie popierają rozwój energetyki wiatrowej