9 / 9
Na potrzeby akcji otworzono pop up’owy sklep, który wabił klientów ekskluzywnej galerii handlowej w samym centrum Bangkoku luksusowymi wyrobami z naturalnej skóry egzotycznych zwierząt. Gdy zaglądali do środka skórzanych toreb czy przymierzali rękawiczki, na ich dłoniach zostawały krwawe ślady.
Kampanię dla PETA (People for Ethical Treatmet of Animals) przygotował oddział Ogilvy&Mather z Tajlandii. Otrzymała złoto w kategoriach Design i Media.
CZYTAJ TEŻ:
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu
-
24.02.2023
Wszystko gra?
-
15.02.2023
All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii