logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Szwecja, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  06.06.2011

Właściciele psów kochają się głośniej niż właściciele kotów

Your browser does not support the video tag.


Właściciele psów kochają się głośniej niż właściciele kotów, a atrakcyjne blondynki uprawiają seks przez średnio 6 minut – tak wynika z badań przeprowadzonych w Sztokholmie i o tym informowały zaskoczonych mieszkańców plakaty jesienią 2011 r.

W kwestii bezpiecznego współżycia seksualnego, młodzież żyjąca w Sztokholmie wypada bardzo źle na tle pozostałych krajów europejskich. Rozpowszechnił się pogląd, że prezerwatywa jest „przestarzałym” środkiem prewencyjnym, używanie jej jest dla wielu młodych Szwedów czymś wstydliwym, krępującym i niewygodnym. Aby więc zachęcić młodych ludzi do troski o własne bezpieczeństwo organizacja LAFA realizująca programy prewenji HIV/AIDS zrealizowała kampanię pod zaczepnym hasłem „How is Stockholm „doing it” this summer?” („Jak Sztokholm „robi to” tego lata?”).

Główny narzędziem kampanii była aplikacja „The sex profile” („Profil seksualny”) dostępna za pomocą smartphone’ów. Można było ją ściągnąć z internetu poprzez specjalny kod QR, zapisany na 50 tysiącach prezerwatyw rozdawanych wcześniej w barach, parkach i klubach w których bywają młodzi mieszkańcy miasta.

Aplikacja służyła m.in. do rejestrowania tempa, czasu trwania i poziomu natężenia dźwięków podczas stosunku seksualnego. Wystarczyło włączyć ją tuż przed współżyciem i  „3… 2… 1… Go!” – na ekranie aparatu pojawiało się hasło zagrzewające do działania. Zebrane wyniki były przedstawiane w postaci indywidualnego „sex wykresu” i automatycznie przesyłane na stronę internetową kampanii. Tam można je było analizować i porównywać dane zależnie od osobowości, wyglądu i innych cech użytkowników, np. miłośnicy rocka kontra miłośnicy jazzu, wysokie blondynki przeciw drobnym brunetkom…

Efekty poszczególnych analiz formułowano w postaci haseł i za pomocą plakatów podawano do publicznej wiadomości.

Akcja prowadzona była przez całe lato. Pod koniec wakacji, na stronie zarejestrowanych było 5.900 użytkowników aplikacji, 39% z nich deklarowało, że zmieniło się ich podejście do kwestii używania prezerwatyw. Taki wynik przewyższył oczekiwania organizatorów akcji o 98 %.
P.Niemyska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
The Sex Profile
Czas:
2011.6.1 - 2011.8.31
Tematy:
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Szwecja
Nadawca:
Stockholm County Aids Prevention Programme (LAFA)
Media:
Plakaty, gadżety, aplikacja na smartfony
Wykonawca:
Ester Advertising Agency (Stockholm)
Adresaci:
Osoby aktywne seksualnie między 20. a 30. roku życia
Hasło kampani:
How are you getting laid this summer? (Jaki będzie twój seks tego lata?)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 16.01.2023

    Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek