────── 15.07.2021
Wirusy przemocy
Epidemia przemocy domowej, która eksplodowała wraz z pandemią Covid-19, to jeden z częstszych obecnie tematów kampanii społecznych na całym świecie. O niektórych przykładach pisaliśmy m.in. TUTAJ, TUTAJ oraz TUTAJ.
Poniższa kampania została zrealizowana przez chilijską agencję Espinaca dla organizacji Fundación HONRA, walczącej z przemocą domową. Zamysł był prosty: ukazać, że agresja – podobnie jak choroby – roznosi się wirusowo. Sińce na ciałach kobiet przyjęły zatem kształty, odpowiednio, wirusa SARS-CoV-2, wirusa HIV oraz wirusa ospy prawdziwej.
Nazwa kampanii:
#WomanPandemic
Czas:
2020.10.31
Kraje:
Chile
Nadawca:
Fundación HONRA
Media:
print
Wykonawca:
Espinaca, Chile
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
28.09.2024
Stracone urodziny
-
28.09.2024
#TataTeżCzyta2024 — podsumowanie kampanii
-
27.09.2024
Filary życiowe młodzieży. Wnioski z badania dla Politechniki Wrocławskiej
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz