Will, pierwsza bezdomna osoba w Metaverse
Entourage network to francuska aplikacja na telefony komórkowe, skupiająca ok. 150 tysięcy użytkowników i umożliwiająca osobom w kryzysie bezdomności kontakt z sąsiadami, wolontariuszami oraz pracownikami socjalnymi. Pozwala na zmniejszenie czy wręcz uniknięcie jednego z największych zagrożeń wykluczenia mieszkaniowego – utraty relacji społecznych, wyobcowania i samotności.
Na zamówienie Entourage network paryski oddział agencji TBWA zrealizował kampanię zwiększającą świadomość zagrożeń związanych z kryzysem bezdomności. Jej centralną figurą jest Will, pierwsza bezdomna osoba w Metaverse, wirtualnym wieloświecie wykreowanym przez korporację Meta (Facebook, Instagram, WhatsApp). Will, pełniący funkcję kogoś w rodzaju rzecznika osób w kryzysie bezdomności, został przez swoich twórców obdarzony dość cierpkim poczuciem humoru. Dzięki temu inteligentnie wskazuje na paradoksy współczesnej cywilizacji, w której jedna osoba jest w stanie wydać 650 tysięcy dolarów na wirtualny jacht, podczas gdy tuż obok tysiące nie mają dachu nad głową.
Film stanowiący zapis kampanii można obejrzeć poniżej:
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
28.09.2024
Stracone urodziny
-
28.09.2024
#TataTeżCzyta2024 — podsumowanie kampanii
-
27.09.2024
Filary życiowe młodzieży. Wnioski z badania dla Politechniki Wrocławskiej
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz