logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Wilk z recyklingu
24.06.2013
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Wilk z recyklingu



Wykonane z origami niedźwiedź i wilk stoją samotnie w lesie. Choć otoczenie wygląda nieco ponuro, w rzeczywistości przekaz jest optymistyczny – zwierzęta ocalały dzięki szacunkowi do środowiska.

Każdego dnia ludzie wytwarzają miliony ton odpadów. Nie tylko indywidualnie zaśmiecając przestrzeń wokół siebie, ale powodując skażenie środowiska za pośrednictwem wielkich przedsiębiorstw. Firma Earth911 przekonuje, że nie ma potrzeby, aby tak wiele zasobów zostało wyrzuconych lub roztrwonionych. Poprzez swoją stronę internetową i kampanie reklamowe promuje zatem styl życia w zgodzie z naturą, pokazując redukcję odpadów i świadomość możliwości ich ponownego wykorzystania jako kreatywną zabawę.
Sylwetki niedźwiedzia i wilka, pojawiające się na dwóch plakatach wykonał z papieru południowoafrykański artysta Quentin Trollip, który sławę zyskał tworząc zdumiewającą gamę precyzyjnie odwzorowanych zwierząt, wykorzystując starożytną japońską sztukę składania papieru – origami. Trollip zaczął składać w wieku 10 lat, dziś jest autorem kilku książek poświęconych swojej pracy (galeria zdjęć dostępna jest na koncie Flickr artysty).

Firma Earth911 jest własnością większej grupy Infinity Resources Holdings Companies, tworzącej rozwiązania składowania i recyklingu oraz prawidłowego unieszkodliwiania handlowych i konsumenckich strumieni odpadów.

Małgorzata Szwarc








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek