logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Wierność jest sexy
18.04.2012
Tematy: Wydarzenia

Wierność jest sexy



Inicjatorzy akcji „Wierność jest sexy” deklarują, że działają w kontrze do medialnych doniesień o kolejnych zdradach osób publicznych. Do akcji przyłączyła się para aktorów: Dominika Figurska i Michał Chorosiński, poparli ją także dziennikarz Krzysztof Ziemiec, podróżnik Marek Kamiński, showman Ireneusz Krosny i prezenter telewizyjny Tomasz Zubilewicz.

Symbolem akcji jest palec serdeczny z obrączką, stylizowany na obraźliwy gest. Jednych to gorszy, innych intryguje. Nam chodzi o jednoznaczne odcięcie się od wszelkich form zdrady – tłumaczy Michał Grodzki, student Uniwersytetu Warszawskiego, koordynator projektu. Palec należy do Karola Wyszyńskiego, młodego męża i taty, pomysłodawcy akcji.

Strona akcji na Facebooku zebrała do tej pory 19 tysięcy fanów. Pod adresem facebook.com/wiernosc internauci mogą znaleźć sposoby na urozmaicenie związku, symptomy wypalenia relacji, książki i filmy mające inspirować do zmiany. 26 kwietnia w warszawskim klubie Hybrydy odbędzie się koncert zespołu Love Story, który na tę okazję przygotował piosenkę „Wierność jest cudna”, nawiązującą do piosenki Natalii Kukulskiej „Wierność jest nudna”.

7 maja w ramach kampanii na Uniwersytecie Warszawskim wystąpi Ireneusz Krosny. W maju odbędzie się też konferencja tylko dla kobiet „Jak zrozumieć facetów?” i analogiczna dla mężczyzn „Czego pragną kobiety?”. Zaproszeni zostaną znani polscy aktorzy i aktorki, a także wiernie żyjące pary.

 








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek