logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Argentyna, Inne, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  25.05.2015

Wierność i zaskoczenie

Your browser does not support the video tag.


Właściciel psa nagle trafia do szpitala. Czworonóg cierpliwie czeka tuż pod wejściowymi drzwiami, nie zwraca uwagi na wychodzących i wchodzących. Nagle radośnie podskakuje i czule wita – wydawałoby się obcą mu – pacjentkę. Okazuje się, że ma ona bardzo wiele wspólnego z dawnym opiekunem. 

W spocie zrealizowanym przez agencję DDB dla Fundacion Argentina de Transplante Hepatico (Argentyńskiej Fundacji Osób po Przeszczepie Wątroby), przedstawiono historię przyjaźni psa i człowieka na przykładzie jakich wiele. Widać w nim starszego człowieka, który nie rozstaje się ze swoim pupilem na krok. Towarzyszy mu on we wszystkich codziennych czynnościach, aż do wieczoru, w którym jego stan mężczyzny pogarsza się na tyle, że musi zostać odwieziony do szpitala. Pies, mimo wielu dni wiernego oczekiwania pod jego murami, niestety nie doczekuje się powrotu opiekuna. Historia jednak wbrew pozorom kończy się szczęśliwie. W tym samym czasie szpital opuszcza kobieta której życie uratował przeszczep i która bierze go pod swoją opiekę. Choć nie zostało to powiedziane wprost, to narrację spotu poprowadzono w taki sposób, że dość łatwo można się domyślić, że dawcą był właśnie zmarły właściciel przygarniętego zwierzęcia.

Tą poruszającą historią twórcy kampanii "The man and te dog" ("Człowiek i pies") starają się trafić z ideą transplantologii do jak najszerszego grona osób. Ma w tym pomóc proste hasło, które jej towarzyszy: "Become an organ donor" ("Zostań dawcą organów"). Tylko tyle i aż tyle wystarczy, by uratować komuś życie. 

Maciej Zubel


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
The man and the dog
Czas:
2015.5.20
Tematy:
Inne, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Argentyna
Nadawca:
FATH (Fundacion Argentina de Transplante Hepatico)
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
DDB Argentina
Adresaci:
Potencjalni dawcy organów
Hasło kampani:
Become an organ donor (Zostań dawcą organów)





polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 25.09.2023

    Jedyny słuszny kandydat


  • 21.09.2023

    Gdzie jest sęp?


  • 20.09.2023

    Na wojnę tak, poza tym – nie


  • 20.09.2023

    Zanim to się stanie


  • 19.09.2023

    Dach nad głową


  • 19.09.2023

    Paszport do przyszłości


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek