Wierność i zaskoczenie
Właściciel psa nagle trafia do szpitala. Czworonóg cierpliwie czeka tuż pod wejściowymi drzwiami, nie zwraca uwagi na wychodzących i wchodzących. Nagle radośnie podskakuje i czule wita – wydawałoby się obcą mu – pacjentkę. Okazuje się, że ma ona bardzo wiele wspólnego z dawnym opiekunem.
W spocie zrealizowanym przez agencję DDB dla Fundacion Argentina de Transplante Hepatico (Argentyńskiej Fundacji Osób po Przeszczepie Wątroby), przedstawiono historię przyjaźni psa i człowieka na przykładzie jakich wiele. Widać w nim starszego człowieka, który nie rozstaje się ze swoim pupilem na krok. Towarzyszy mu on we wszystkich codziennych czynnościach, aż do wieczoru, w którym jego stan mężczyzny pogarsza się na tyle, że musi zostać odwieziony do szpitala. Pies, mimo wielu dni wiernego oczekiwania pod jego murami, niestety nie doczekuje się powrotu opiekuna. Historia jednak wbrew pozorom kończy się szczęśliwie. W tym samym czasie szpital opuszcza kobieta której życie uratował przeszczep i która bierze go pod swoją opiekę. Choć nie zostało to powiedziane wprost, to narrację spotu poprowadzono w taki sposób, że dość łatwo można się domyślić, że dawcą był właśnie zmarły właściciel przygarniętego zwierzęcia.
Tą poruszającą historią twórcy kampanii "The man and te dog" ("Człowiek i pies") starają się trafić z ideą transplantologii do jak najszerszego grona osób. Ma w tym pomóc proste hasło, które jej towarzyszy: "Become an organ donor" ("Zostań dawcą organów"). Tylko tyle i aż tyle wystarczy, by uratować komuś życie.
Maciej Zubel
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
11.08.2022
„Adamed Dla Rodziny” – rusza program bezpłatnych badań i porad medycznych
-
04.08.2022
Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu
-
03.08.2022
delio zamraża ceny pięciuset produktów do końca października
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy