Wierność i zaskoczenie
Właściciel psa nagle trafia do szpitala. Czworonóg cierpliwie czeka tuż pod wejściowymi drzwiami, nie zwraca uwagi na wychodzących i wchodzących. Nagle radośnie podskakuje i czule wita – wydawałoby się obcą mu – pacjentkę. Okazuje się, że ma ona bardzo wiele wspólnego z dawnym opiekunem.
W spocie zrealizowanym przez agencję DDB dla Fundacion Argentina de Transplante Hepatico (Argentyńskiej Fundacji Osób po Przeszczepie Wątroby), przedstawiono historię przyjaźni psa i człowieka na przykładzie jakich wiele. Widać w nim starszego człowieka, który nie rozstaje się ze swoim pupilem na krok. Towarzyszy mu on we wszystkich codziennych czynnościach, aż do wieczoru, w którym jego stan mężczyzny pogarsza się na tyle, że musi zostać odwieziony do szpitala. Pies, mimo wielu dni wiernego oczekiwania pod jego murami, niestety nie doczekuje się powrotu opiekuna. Historia jednak wbrew pozorom kończy się szczęśliwie. W tym samym czasie szpital opuszcza kobieta której życie uratował przeszczep i która bierze go pod swoją opiekę. Choć nie zostało to powiedziane wprost, to narrację spotu poprowadzono w taki sposób, że dość łatwo można się domyślić, że dawcą był właśnie zmarły właściciel przygarniętego zwierzęcia.
Tą poruszającą historią twórcy kampanii "The man and te dog" ("Człowiek i pies") starają się trafić z ideą transplantologii do jak najszerszego grona osób. Ma w tym pomóc proste hasło, które jej towarzyszy: "Become an organ donor" ("Zostań dawcą organów"). Tylko tyle i aż tyle wystarczy, by uratować komuś życie.
Maciej Zubel
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.09.2024
Alert PTSD
-
24.09.2024
Bohaterowie
-
23.09.2024
Nakryliśmy cię!
-
20.09.2024
Party’s Over
-
19.09.2024
Łatwiejszy do wykrycia
-
17.09.2024
W zagrożeniu