Kampania „Wiem, co wybieram” prowadzona od 2008 r. zyskała nową odsłonę. Dzięki partnerskiemu zaangażowaniu firmy Clear Channel Poland w lutym w 8 największych miastach Polski pojawi się 600 nośników typu Citylight promujących logo programu. Będzie można je zobaczyć w Warszawie, Wrocławiu, Trójmieście, Poznaniu, Szczecinie, Bydgoszczy, Krakowie, Lublinie, Łodzi oraz na Górnym Śląsku.
„Wiem, co wybieram” jest częścią międzynarodowego programu „Choices” wprowadzanego na świecie w 2006 roku. W Polsce program wprowadzony został wspólnie w 2008 r. przez czterech producentów żywności, firmy: Bakalland, FRoSTA, Rieber Foods Polska i Unilever Polska. W drugiej połowie 2008 roku do grona firm partnerskich dołączyły Agros Nova z marką Fortuna oraz Piekarnia VINI.
M. Czerepak
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.11.2023
Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade
-
25.10.2023
Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce
-
24.10.2023
Gala Effie Awards Poland 2023
-
13.10.2023
Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!