Tematy: Kampanie, Brazylia, Ekologia i środowisko
Wieloryb wyciśnięty do ostatniej kropli
Foka i wieloryb są wykręcone tak, jak to się robi z ręcznikiem czy ścierką, a zamiast wody skapuje z nich krew. "How far can we take it?" ("Jak daleko możemy się posunąć?")- pyta w kampanii organizacja Sea Shepherd.
Według danych organizacji, w przeciągu ostatnich kilku lat 25 tysiecy wielorybów zostało nielegalnie zabitych, a każdego roku dokonuje się brutalnej rzezi 450 tysięcy fok. Pod sylwetkami zwierząt autorzy umieścili hasło kampanii. Osoby, które chcą wesprzeć organizację poniżej znajdą jej adres internetowy.
Sea Shepherd to organizacja non-profit zajmująca się ochroną morskich zwierząt przed kłusownictwem.
Gabriela Będkowska
Nazwa kampanii:
Twisted Whale/Seal
Czas:
2013.4.16 - 2013.5.16
Nadawca:
Sea Shepherd
Media:
Billboardy
Wykonawca:
Heads
Adresaci:
Opinia publiczna
Hasło kampani:
How far we can take it? (Jak daleko możemy się posunąć?)
zobacz także
-
12.05.2025Kampanie
Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
08.05.2025Kampanie
„Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze
-
04.05.2025Kampanie
Robert Lewandowski o wykluczeniu
-
25.04.2025Kreacje / printy
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025Kampanie
Nie bądź internetowym trollem