logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  22.09.2015

Wiele twarzy depresji



1 października rusza kampania społeczna „Twarze depresji. Nie oceniam. Akceptuję”. Celem akcji  jest  zwrócenie uwagi Polaków na problemy osób chorujących na depresję, których w kraju żyje ok. półtora miliona. Organizatorami są Stowarzyszenie Aktywnie Przeciwko Depresji i Fundacja ITAKA – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych.

Tego dnia przypada Europejski Dzień Walki z Depresją. Zależy nam na przełamywaniu stereotypów i walce ze stygmatyzacją osób chorych – mówi autorka książki pt. „Twarze depresji” Anna Morawska.

Do kampanii przyłączyły się osoby znane, które chcą opowiedzieć o doświadczeniach związanych z tą chorobą. Są nimi dziennikarz Andrzej Bober, pisarz Tomasz Jastrun, dziennikarka TVP, prezenterka „Panoramy” w TVP2, prowadząca program „Po przecinku” w TVP INFO Joanna Racewicz; historyk filozofii, poeta, autor książek, rzeźbiarz, malarz, dziennikarz Kamil Sipowicz, aktor Piotr Zelt. 

Ambasadorami kampanii są również osoby, które osobiście nie doświadczyły depresji, ale postanowiły wesprzeć kampanię i zwrócić uwagę na problemy chorych na depresję: Ewa Błaszczyk – aktorka, współzałożycielka Fundacji „Akogo?” i Kliniki Neurorehabilitacyjnej „Budzik” przy Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie; Jarosław Gugała – dziennikarz telewizji Polsat, prezenter „Wydarzeń”; Marta Kielczyk – dziennikarka TVP, prezenterka „Panoramy” w TVP2 i serwisów TVP INFO; Maciej Orłoś – dziennikarz TVP, prezenter „Teleexpressu” w TVP1; Tomasz Wolny – dziennikarz TVP, prezenter „Panoramy” w TVP2 i „Pytania na śniadanie” w TVP2.

Według Światowej Organizacji Zdrowia z depresją zmaga się trzysta pięćdziesiąt milionów ludzi na świecie, najwięcej w wieku od dwudziestego do czterdziestego roku życia.

W skład kampanii wchodzić będzie spot telewizyjny, spot radiowy, wywiady telewizyjne, wywiady radiowe, kampania bilbordowa w Warszawie w terminie 1-14.10.2015 r., plakat z udziałem ambasadorów oraz książka Anny Morawskiej pt. „Twarze depresji”, w której autorka rozmawia z osobami cierpiącymi na depresję, a także z psychiatrami, psychoterapeutami oraz z przedstawicielami organizacji pozarządowych, które wspierają chorych na depresję i ich rodziny.

Utwór wykorzystywany w kampanii skomponował Yossarian Malewski.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 02.06.2023

    Inicjatywa Tytoń 21 – mniej młodych ludzi uzależni się od palenia


  • 01.06.2023

    Drzewo Roku 2023 – rozpoczynamy głosowanie!


  • 31.05.2023

    „Dyskryminacja osób z niepełnosprawnościami” – premiera raportu Fundacji Avalon


  • 29.05.2023

    Green Caffè Nero rusza z inicjatywą #zKawąNaRowerze


  • 24.05.2023

    Wiosenny Dzień Charta


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek