„Keep obesity away from your child”, czyli „Strzeż swoje dziecko przed otyłością” to główne hasło i motyw przewodni kampanii zainicjowanej przez organizację Active Life Movement w styczniu br. w USA. Aby stworzyć odpowiednio realistyczny efekt, do współpracy przy tworzeniu plakatów zaproszono firmę Latinworks z Teksasu. Zabawki pochodzące z ich sklepu – Barbie, piraci oraz Superman – zostały głównymi bohaterami kampanii. Cechą wyraźnie odróżniającą je zwyczajnych zabawek jest ich rzucająca się w oczy otyłość. Barbie z potężną nadwagą leżąca w swoim pokoiku po zjedzeniu chińszczyzny, piraci objadający się bez umiaru mięsem czy Superman przed telewizorem z opasłym brzuchem, który nie jest bynajmniej umięśnieniem wynikłym z ćwiczeń – to groteskowe przedstawienie zabawek przeznaczonych dla dzieci. Kampania adresowana jest do rodziców – uświadamia ich rolę w aktywizowaniu dzieci i w odpowiednim ich odżywianiu, a przede wszystkim w byciu dobrym wzorcem.
M. Miąc
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
05.12.2023
Cały świat na tym korzysta
-
01.12.2023
Kształt bezpieczeństwa
-
29.11.2023
Na światło dzienne
-
28.11.2023
Bajeczki dla dzieci
-
27.11.2023
Cisza aż dudni
-
23.11.2023
DeepSteki