Ruszyła nowa odsłona kampanii „Prowadzę jestem trzeźwy” promującej trzeźwość oraz bezpieczeństwo na drogach Projekt rozpoczęty w 1999 roku trwa do dzisiaj.
Kampania ma promować odpowiedzialną postawę osoby prowadzącej samochód. Ma także zachęcić do trzeźwego myślenia i współodpowiedzialności osoby, której przyjaciel, znajomy czy członek rodziny zasiada za kierownicą, będąc pod wpływem alkoholu.
Dzięki współpracy z samorządami oraz miejskimi zakładami komunikacji w całej Polsce na autobusach rozklejono naklejki promujące akcję. Etap outdoroowy kampanii (billboardy, plakaty, autobusy), rozpoczął się w drugim tygodniu lipca i potrwa do końca sierpnia.
Przekaz kampanii ukierunkowany jest na pokazanie solidarności kierowców, których łączy wspólna idea – stąd hasło „Jest nas więcej”.
– Chcemy, aby „trzeźwość” kojarzyła się ludziom pozytywnie – powiedział ks. Piotr Brząkalik, współorganizator kampanii – z radością postępowania zgodnie z wartościami, z czystością sumienia, z przynależnością do wielkiej grupy ludzi, którzy w poczuciu odpowiedzialności za Życie mówią TAK trzeźwości za kierownicą. Te wszystkie dobre myśli znalazły wyraz w projekcie graficznym.
Organizatorami kampanii są Archidiecezja Katowicka oraz firma Business Consulting. W tym roku w kampanię włączyła się firma Eurovia S.A. fundując druk billboardów.
Strona kampanii: www.trzezwosc.pl
M. Czerepak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów