logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Widzenie w lustrze
18.05.2016
Tematy: Kampanie, Bezpieczeństwo ruchu drogowego

Widzenie w lustrze

Your browser does not support the video tag.


Widzenia ze skazanymi najczęściej odbywają się w specjalnych salach w zakładach karnych, ktorym znajduje się skazany, jednakże niektórzy doświadczyli tego w toalecie w barze, gdzie pili piwo lub drinki. Jak to możliwe?

W kampanii "Reflection from the inside" ("Przemyślenia z wewnątrz") organizacji "We save lives" ("Ratujemy życia") wziął udział Kris Caudilla, który został skazany na 15 lat więzienia po tym jak wsiadł za kierownicę będąc pijany i spowodował wypadek samochodowy, w którym zginął policjant. Skazany pojawia się on na specjalnie przygotowanym lustrze, które w odpowiednim momencie zamienia się w ekran. W kampanii została wykorzystana możliwość interakcji z odbiorcą, gdyż Kris Caudilla nawiązuje rozmowę z osobą znajdującą się w toalecie, po drugiej stronie lustra. Przedstawia się, mówi swoją historię oraz ostrzega przed skutkami, jakie może nieść za sobą prowadzenie samochodu po spozyciu alkholu. Odbiorca może dostrzec to, że skazany nie potrafi zapomnieć o tej fatalnej w skutkach decyzji oraz wydarzeniu, które sprawiło, że trafił do więzienia. Zdecydowałem się napić i zdecydowałem się wsiąść do samochodu. Ty nie musisz podejmować takiej decyzji – ostrzega Caudilla. Spójrz w lustro i zastanów się czy powinieneś dzisiaj prowadzić samochód – dodaje i prosi, by on i jego znajomi bezpiecznie dotarli do domu.

Kampania wyróżnia się ona na tle innych kampanii przestrzegających przed jazdą po pijanemu ze względu na przedstawienie prawdziwej historii mężczyzny, sposób przekazu wiadomości oraz bezpośrednią interakcję z odbiorcą.

Celem kampanii jest dotarcie nie tylko do uczestników imprez, którzy spożywają alkohol i wsiadają później za kierownicę, ale także do osób będących świadkami tego, jak ktoś zamierza prowadzić samochód pod wpływem alkoholu, aby mieli odwagę zainterweniować w takiej sytuacji. Twórcy mają nadzieję, że wiadomość przekazywana za pomocą tej kampanii wpłynie na wzrost świadomości skutków jazdy po pijanemu i zmniejszy ilość wypadków samochodowych tym spowodowanych.

Joanna Grams



Nazwa kampanii:
Reflections from the inside
Czas:
2016.3.30
Nadawca:
We Save Lives
Media:
Ambient
Wykonawca:
Bravo Miami
Adresaci:
Uczestniczy imprez, osoby spożywające alkohol w barach, kierowcy





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 23.04.2025Kampanie

    Nie bądź internetowym trollem

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek