logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  30.01.2015

Wideo online w komunikacji marketingowej



Jaka jest dziś rola wideo online w komunikacji marketingowej? Jakie są możliwości związane z tym kanałem dotarcia do konsumentów i dlaczego warto w niego inwestować? Jak będzie wyglądał rozwój wideo w sieci w Polsce? Na te i inne pytania odpowiadali prelegenci zorganizowanej przez magazyn „Brief” konferencji „Wideo w sieci”, która odbyła się 28 stycznia w Warszawie.

„Wideo w sieci” to skierowana do biznesu konferencja prezentująca zalety związane z wykorzystaniem wideo online w komunikacji marketingowej. Uczestnicy wydarzenia mieli okazję dowiedzieć się, jak w nowatorski sposób dotrzeć do swoich klientów oraz co zrobić, by uczynić swój przekaz marketingowy bardziej efektywnym. Wykład wprowadzający o szansach i wyzwaniach komunikacji obrazkowej i video marketingu poprowadził Jacek Gadzinowski, strateg i zarządzający Smart Way Video. Wśród prelegentów znalazły się takie osoby jak Yuri Drabent, założyciel agencji „Lubię to”, który zaprezentował studia przypadków oraz Jan Zając, założyciel agencji Sotrender, mówiący o tym, jak zmierzyć efekty działań video marketingowych na YouTube’ie oraz w innych mediach społecznościowych.

Konferencja zakończyła się debatą zatytułowaną „Wideo w sieci – jak skutecznie promować treści online w komunikacji marketingowej?”. Udział w dyskusji wzięli: Michał Brański z Grupy Wirtualna Polska, Tomasz Czudowski, branding solutions lead, SEEMEA Emerging Markets at Google, Tomasz Kammel, dziennikarz telewizyjny i twórca „Kammel Czanel”, Radosław Kotarski – współwłaściciel sieci partnerskiej LifeTube oraz autor kanału Polimaty TV, a także Artur Kurasiński, twórca narzędzia analitycznego Muse.

Relacja z konferencji oraz pełen zapis debaty znajdzie się na stronie www.brief.pl. Powstaje również obszerny raport o wideo online, który ukaże się w kwietniowym wydaniu magazynu „Brief”. 


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 01.02.2023

    Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 27.01.2023

    12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze


  • 16.01.2023

    Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką


  • 11.01.2023

    Wspólnie ocalili przed zmarnowaniem prawie pół tony jedzenia


  • 10.01.2023

    Dogoterapia – moc merdającego ogona pomogła prawie 13 500 osobom


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek