Z okazji Światowego Dnia Bez Tytoniu 2008 (31 maja), francuska organizacja INPES po raz kolejny zachęcała do prowadzenia zdrowego trybu życia. W maju w zeszłym roku powstała kampania nawołująca do rzucenia palenia. W tym celu powstały cztery kreacje, autorstwa agencji DDB, promujące serwis internetowy www.tabac-info-service.fr oraz bezpłatną infolinię. Hasło „Tabac. Quand on sait, c’est plus facile d’arrêter” (Kiedy wiadomo, że to tytoń, jest łatwiej rzucić) miało zachęcić odbiorców do zasięgnięcia profesjonalnej porady, aby definitywnie rzucić palenie.
Reklamy pokazują, że rzucenie palenia jest trudne, ale nie jest to niemożliwe, pod warunkiem, że jest się dobrze przygotowanym i zna się wszystkie pułapki. Teksty na plakatach: (statek) Po rzuceniu palenia, ochota, aby znów zacząć, oddala się z dnia na dzień. Warto spróbować; (ciosany papieros) Każda pokusa jest krokiem, aby definitywnie rzucić palenie. Warto spróbować; (kartka) Ochota, żeby zapalić nie trwa dłużej niż 3-4 minuty. Warto się oprzeć; (kolor) 72 godziny po rzuceniu palenia, oddychanie staje się łatwiejsze. Warto o tym pomyśleć.
We Francji, co roku tytoń zabija około 60.000 osób.
M. Kryńska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.05.2022
Zasłonka w zebrę
-
25.05.2022
Bezprawne prawa
-
25.05.2022
Will, pierwsza bezdomna osoba w Metaverse
-
24.05.2022
Głos w obronie zwierząt
-
23.05.2022
Telefon prawdziwego zaufania
-
19.05.2022
Z punktu widzenia psa przewodnika