Whirlpool Corporation kontynuuje współpracę z Habitat for Humanity International, chrześcijańską organizacją charytatywną, której celem jest eliminowanie problemu trudnych warunków mieszkaniowych oraz bezdomności na świecie.
Celem kampanii „Every Day, Care” jest zapewnienie młodym ludziom możliwości kontynuowania procesu reintegracji społecznej po osiągnięciu pełnoletności przez okres od trzech do czterech lat. Projekt zakłada pomoc finansową, pomoc ochotników pracujących na budowie oraz urządzenia AGD potrzebne do wyposażenia i zagospodarowania remontowanych poddaszy w Warszawie.
Od dzisiaj dwudziestu czterech pracowników Whirlpool EMEA – dwunastu z siedziby firmy w Warszawie oraz centrów przemysłowych w Łodzi, Radomsku i Wrocławiu, jak też dwunastu spoza Polski: Włoch, Wielkiej Brytanii, Szwecji, Turcji, Francji, Niemiec, Słowacji, Portugalii, Hiszpanii, Holandii i Afryki Południowej – zawiesi wykonywanie obowiązków zawodowych, aby pomagać w budowie nowych mieszkań dla wychowanków ośrodka opiekuńczo-wychowawczego. Mieszkania te będą gotowe na wiosnę 2016 i trafią na okres od 2 do 3 lat do siedmiorga młodych ludzi w trudnej sytuacji materialnej, którzy nie będą musieli ponosic kosztów wynajmu, a jedynie koszty eksploatacji mieszkań.
Od 1999 roku, kiedy to rozpoczęła się współpraca pomiędzy Whirlpool Corporation i Habitat for Humanity International, w ramach wspólnych działań pomoc uzyskało ponad 85 tys. rodzin w 45 krajach na całym świecie. Współpraca została przeniesiona na tereny Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki w 2004 roku.
W 2015 roku grupa znalazła się na liście „100 Best Corporate Citizens” magazynu „Corporate Responsibility”, uzyskując wysokie wyniki w kategoriach: prawa człowieka, relacje z pracownikami, ład korporacyjny oraz działalność filantropijna.
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile
-
01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
„Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska
-
25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka
-
17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
InPost ratuje życie
-
10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

