logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Wełniane huby i tekturowe grzyby
23.09.2011
Tematy: Wydarzenia

Wełniane huby i tekturowe grzyby



W gąszczu traw tekturowe grzyby, na drzewach wełniane huby, między gałęziami pajęczyna, a na niebie pluszowa chmura. W niedzielę 25 września podczas „Grzybobrania” Fundacja Form i Kształtów zamieni Park Kultury w Powsinie w las pełen instalacji (g.13:00-18:00).

Fundacja Form i Kształtów postanowiła zaprezentować design w nieoczywistym dla niego kontekście. Źródłem inspiracji dla ostatniego projektu Fundacji było grzybobranie, a tematem z jakim mieli zmierzyć się zaproszeni do współpracy projektanci – las. Podczas tej niekonwencjonalnej wystawy będzie można zobaczyć 20 prac  przygotowanych przez uznanych projektantów.

Przy wejściu do lasu rozdane zostaną mapy, atlasy grzybów oraz koszyki. Zbierając tekturowe grzyby niespodziewanie będzie można natknąć się na leśne instalacje. Inaczej niż w tradycyjnych przestrzeniach wystawienniczych, trzeba będzie zachować czujność, aby niczego nie przeoczyć.

W Powsińskim Parku Kultury zawiśnie m.in. chmura – „Bad Mood Cloud” uszyta przez berlińską artystkę Ninę Braun, „Pajęczyna z muchami i pająkiem krzyżakiem” przygotowana przez Dominika Cymera, pojawi się „Galeria dla mrówek” wykonana przez Magdalenę Frankowską, „Śmietnik” Michała Jońcy, „Mech i rosa” Marty Niemywskiej, „Ważki” Magdaleny Major i „Grzyby” Roberta Czajki. W Parku Kultury swoje instalacje pokażą również: Studio Mysikrólik (Zaułek Jasia i Małgosi), Anna Iwaniuk (Muchomory i huby), Tomasz Dubiel (Zwierzęta dzikie), Mirella von Chrupek (Mrowisko), Izabella Gkagkanis (Dziki) i Iza Rutkowska (Pień drzewa i piła ręczna).

Obok projektów zaproszonych do współpracy artystów las wypełnią instalacje wyłonione w drodze konkursu na Obiekt Leśny, które wybrało jury w składzie: Małgorzata Żmijska (Łódź Design), Tomek Rygalik (Studio Rygalik), Lidia Pańków (Wysokie Obcasy), Łukasz Drgas (Magazyn Praga) i Iza Rutkowska (Fundacja Form i Kształtów).

Koncepcja projektu – Iza Rutkowska

Projekt Finansowany ze środków miasta stołecznego Warszawy w ramach konkursu na sztukę w przestrzeni publicznej.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek