logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Stany Zjednoczone, Ekologia i środowisko, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Walka z przemocą
   ──────  22.04.2011

Wegetarianie są ładni i seksowni



Bonnie-Jill Laflin jest pierwszą i jedyną kobietą, która w NBA pełni funkcję tzw. scout’a, czyli kogoś kto podgląda i ocenia strategie konkurencyjnych drużyn, wyszukuje młodych, zdolnych graczy. Bonnie ma piękne ciało i jest bardzo sexy. Według członków PETA to dlatego, że jest wegetarianką. Naga występuje teraz w prowegetariańskiej kampanii "Want my body? Go vegetarian!" (Chcesz mieć takie ciało? Zostań wegetarianinem), która zachęca do zrezygnowania z konsumpcji mięsa: "Vegetarian are less likely than meat-eaters to be obese and are less at risk for developing heart disease, diabetes, and certain types of cancer. Adopt a plant-based diet and look good – inside and out" ("W porównaniu z mięsożercami megetarianie są  mniej podatni na otyłość i w mniejszym stopniu narażeni na choroby serca, cukrzycę i rozmaite odmiany nowotworów. Przejdź na dietę opartą na warzywach i wyglądaj dobrze – na zewnątrz i w środku.")

Na reklamie jest jeszcze jedna ważna informacja – na stronie peta.org mozna pobrac specjalny poradnik dotyczący tego jak przejść na wegetarianizm. Do 23 maja można również głosować na najbardziej seksowną wegetariankę i wegetarianina roku 2011.

PETA – People for the Ethical Treatment of Animals, czyli Ludzie na rzecz Etycznego Traktowania Zwierząt jest międzynarodową organizacją non-profit. Powstała w 1980 roku. Celem jej działań jest walka o prawa zwierząt. Znakiem firmowym kampanii PETA jest seks wykorzystywany jest jako narzędzie zwiększające atrakcyjność propagowanych przez nią idei.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Go Vegetarian
Czas:
2011.4.15 - 2011.5.30
Tematy:
Ekologia i środowisko, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Walka z przemocą
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
PETA
Media:
Plakaty, prasa, internet
Wykonawca:
PETA
Adresaci:
Osoby jedzące mięso
Hasło kampani:
Want my body? Go vegetarian! (Chcesz mieć takie ciało? Zostań wegetarianinem)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 11.05.2022

    Dzień bez Śmiecenia — inauguracja letniej edycji Operacji Czysta Rzeka


  • 02.05.2022

    Alkohol oszukuje


  • 01.05.2022

    Słodkie Święto Pracy


  • 29.04.2022

    I kto tu jest potworem?


  • 28.04.2022

    Gdyby tylko mogły mówić…


  • 28.04.2022

    Saype przy wsparciu Lavazzy stworzył gigantyczne dzieło w sercu Wenecji


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek