logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Wegańskie klopsiki w IKEA
08.04.2015
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Wegańskie klopsiki w IKEA



W drugiej połowie kwietnia IKEA wprowadzi do swoich restauracji i sklepów wegańską wersję szwedzkich klopsików. Jest to element realizacji strategii zrównoważonego rozwoju People & Planet Positive.

Klopsiki Gronsaksbullar zrobione są z warzyw (marchewka, papryka, kukurydza, jarmuż), roślin strączkowych (zielony groszek, ciecierzyca), oleju rzepakowego oraz przypraw. Nie zawierają najbardziej popularnych alergenów, w tym m.in. glutenu, będą odpowiednie również dla osób cierpiących na różnego rodzaju nietolerancje pokarmowe. IKEA proponuje kilka dań z wegańskimi klopsikami i świeżymi, lokalnymi dodatkami. Klopsiki będzie też można kupić w Sklepiku Szwedzkim.

Nowe kierunki rozwoju oferty restauracji oraz Sklepiku Szwedzkiego IKEA, w ramach strategii People & Planet Positive, obejmują oferowanie potraw i produktów zgodnych z obecnymi trendami w zakresie zdrowego żywienia i zbilansowanej diety oraz wytwarzane z poszanowaniem ludzi, środowiska i dobrostanu zwierząt oraz pozyskiwanie produktów pochodzących ze zrównoważonych źródeł. Celem IKEA jest, aby do końca 2015 roku wszystkie produkty i dania z ryby oraz owoców morza, z wyłączeniem raków, posiadały certyfikat ASC (Aquaculture Stewardship Council) lub MSC (Marine Stewardship Council). Obecnie firma pracuje też z MSC nad objęciem certyfikacją połowu raków. 








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek