logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Wędrująca koperta, czyli recykling w praktyce
19.06.2008
Tematy: Kampanie, Nowa Zelandia, Ekologia i środowisko

Wędrująca koperta, czyli recykling w praktyce



Jedna koperta, a w niej jeden list, trafił do wielu odbiorców. Oddział WWF z Nowej Zelandii wysłał 30 listów prosząc kolejnych odbiorców każdego z nich o przekazanie go dalej, do sąsiadów, po przeczytaniu. W ten sposób 30 kopert z listami trafiło do 832 odbiorców. Każda z nich przemierzyła dotychczas średnio 8,2 km. Kartka, na której napisano list z opisem korzyści z powtórnego wykorzystania surowców, pochodzi z makulatury, a atrament powstał z soi.

Koszt kampanii wyniósł niecałe 60 dolarów. Skuteczność? O 77% więcej wpłat na konto WWF (na projekty związane z popularyzacją recyklingu) niż w poprzedniej akcji organizacji.

Po takim sukcesie kampania będzie przeprowadzona także i w innych krajach, w których mieści się WWF.



Nazwa kampanii:
Recykling works
Czas:
2008.6.9 - 2008.6.23
Nadawca:
WWF
Media:
List w kopercie
Wykonawca:
Saatchi & Saatchi (New Zealand)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Recykling works





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 23.04.2025Kampanie

    Nie bądź internetowym trollem

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek