Wędkarze ustawiają się w pozach charakterystycznych dla pamiątkowych zdjęć z połowu, jednak na tych ujęciach brakuje najistotniejszego elementu, czyli samych ryb.
Dla każdego wędkarza złowienie ryby jest celem i nagrodą za cierpliwość, zwłaszcza jeśli uda mu się złapać dorodny okaz. Dlatego też zdjęcia łowiącego ze swoją zdobyczą są tak popularne – chcą oni pochwalić się przed innymi.
Agencja Ogilvy Group stworzyła kampanię dla bułgarskiego oddziału WWF, międzynarodowej organizacji walczącej o ochronę środowiska naturalnego i ginących gatunków zwierząt. Spot, który powstał przedstawia łowiących nad Dunajem, którzy trzymają ręce tak, jakby znajdował się w nich ogromny okaz ryby. Całości wyrazu dodaje napis pojawiający się pod koniec filmu: „When species become extinct, there is nothing to be proud of” ("Kiedy wymiera gatunek, nie ma z czego być dumnym"). Kampania dotyczy ochrony żyjących w Dunaju jesiotrów.
Daria Ostrowska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
01.02.2023
Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
12.01.2023
(Nie) witaj szkoło!