logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kreacje / printy, Akcje, Odpowiedzialny biznes / CSR, Kampanie, Polska, Edukacja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Równouprawnienie i tolerancja, Walka z wykluczeniem społecznym
   ──────  03.06.2019

Wcale tak bardzo się nie różnimy, prawda?



Blisko pięć milionów Polaków doświadcza niepełnosprawności. To około 15% społeczeństwa. Co 6-8 osoba mijana na ulicy ma dostrzegalną lub częściej – niewidoczną niepełnosprawność. Jakie są ich potrzeby? Jakie mają oczekiwania jako klienci? Odpowiedzią na to ma być kampania informacyjna „Wcale tak bardzo się nie różnimy, prawda?” Santander Bank Polska.

Kanwą najnowszej kampanii Santander Bank Polska jest film „Wcale tak bardzo się nie różnimy, prawda?”. Do udziału w filmie bank zaprosił osoby z niepełnosprawnościami – ideą clipu jest przybliżenie ich perspektywy i potrzeb oraz pokazanie jak funkcjonują w przestrzeni społecznej i prywatnej.

Celem naszej kampanii jest zwrócenie uwagi, że osoby z niepełnosprawnościami chcą być na co dzień niezależne i w tym względzie nie różnią się od nas. Musimy tylko wspólnymi siłami eliminować z przestrzeni publicznej bariery, tak aby dostosowywać ją do różnorodnych potrzeb – mówi Marta Walaszczyk-Szymańska z Santander Bank Polska, odpowiedzialna za program Obsługa bez barier.

Santander Bank Polska od 2010 roku rozwija program Obsługa bez barier, którego celem jest zapewnienie dostępności usług i produktów Banku klientom ze szczególnymi potrzebami. Do dyspozycji klientów Bank oddaje m.in. sieć certyfikowanych oddziałów bez barier architektonicznych, zdalną obsługę w polskim języku migowym świadczoną przez migających doradców Contact Center czy sieć „mówiących” bankomatów dostępnych dla osób z niepełnosprawnościami wzroku. Bank systematycznie monitoruje i rozwija swoje kanały zdalne, w tym dostępność Santander internet i mobile.

Wszelkie rozwiązania wprowadzane w banku przeznaczone dla osób z niepełnosprawnościami konsultujemy z ekspertami oraz organizacjami pozarządowymi reprezentującymi te środowiska. Szkolimy doradców, dostosowujemy przestrzenie, wdrażamy nowe technologie, a także prowadzimy działania edukacyjne skierowane do pracowników. Naszym celem jest umożliwienie wszystkim naszym klientom korzystania z banku bez barier, zgodnie z misją „Bank Jaki Chcesz” – dodaje Marta Walaszczyk-Szymańska.

Film „Wcale tak bardzo się nie różnimy, prawda?” prezentowany jest w social mediach, w tym na kanale YouTube Santander Bank Polska oraz na stronie programu Obsługa bez barier (http://www.santander.pl/obb). Opracowany został w formie dostępnej w trzech wersjach: z napisami i tłumaczeniem w PJM (polski język migowy) dla osób niesłyszących oraz z audiodeskrypcją dla osób niewidomych. Więcej informacji na temat programu Obsługa bez barier znajduje się na stronie: http://www.santander.pl/obb

Uwaga! Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie www.santander.pl/PAD oraz w placówkach banku. Santander internet/mobile to usługa bankowości elektronicznej.

niepełnosprawni   |  niepełnosprawność   |  Santander Bank Polska   |  Obsługa bez barier   |  sektor bankowy   |  klienci   | 


Nazwa kampanii:
Obsługa bez barier
Tematy:
Odpowiedzialny biznes / CSR, Edukacja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Równouprawnienie i tolerancja, Walka z wykluczeniem społecznym
Kraje:
Polska
Nadawca:
Santander Bank Polska
Media:
internet, media społecznościowe
Adresaci:
osoby niepełnosprawne
Hasło kampani:
Wcale tak bardzo się nie różnimy, prawda





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.02.2023

    Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 01.02.2023

    Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 27.01.2023

    12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek