logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Wazon, miska dla psa, a może lampa
09.03.2015
Tematy: Wydarzenia

Wazon, miska dla psa, a może lampa

Your browser does not support the video tag.


Polskie Stowarzyszenie Ochrony Roślin, w ramach kampanii edukacyjnej dotyczącej odpowiedniego gospodarowania opakowaniami po środkach ochrony roślin, przygotowało spot „Pomysłowy rolnik Jan”, który w humorystyczny i przystępny sposób ma przypominać o podstawowych zasadach postępowania z takimi opakowaniami.

Zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami, użytkownicy środków ochrony roślin, sklasyfikowanych jako niebezpieczne, mają obowiązek zwrotu opakowań po nich do punktu sprzedaży lub poddania ich profesjonalnej utylizacji. Opakowań nie można palić, wykorzystać do innych celów, czy wyrzucić ze zwykłymi śmieciami.

Rozwiązaniem, które pozwala użytkownikom wypełnić ten prawny obowiązek, jest istniejący od 2004 roku System Zbiórki Opakowań PSOR, w ramach którego mogą bez ponoszenia kosztów zwrócić opakowania do sklepu. Następnie opakowania są odbierane i odpowiednio zagospodarowywane przez operatora Systemu. System finansowany jest przez wprowadzających środki ochrony roślin, czyli producentów i importerów.

Dla bezpieczeństwa wszystkich osób uczestniczących w zbiórce ważne jest, aby opakowania, które są zwracane, były odpowiednio przygotowane. Po wykorzystaniu środka należy minimum trzykrotnie wypłukać opakowanie, a popłuczyny wykorzystać do oprysku.

Zbiórka opakowań po środkach ochrony roślin od kilku lat utrzymuje się w Polsce na poziomie ok. 60% masy opakowań wprowadzanych na rynek.

Więcej informacji o Systemie oraz o obowiązkach użytkowników środków ochrony roślin (a także wprowadzających i sprzedawców) znaleźć można na stronie www.systempsor.pl.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

  • 10.02.2025Wydarzenia

    Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek