logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  09.03.2015

Wazon, miska dla psa, a może lampa

Your browser does not support the video tag.


Polskie Stowarzyszenie Ochrony Roślin, w ramach kampanii edukacyjnej dotyczącej odpowiedniego gospodarowania opakowaniami po środkach ochrony roślin, przygotowało spot „Pomysłowy rolnik Jan”, który w humorystyczny i przystępny sposób ma przypominać o podstawowych zasadach postępowania z takimi opakowaniami.

Zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami, użytkownicy środków ochrony roślin, sklasyfikowanych jako niebezpieczne, mają obowiązek zwrotu opakowań po nich do punktu sprzedaży lub poddania ich profesjonalnej utylizacji. Opakowań nie można palić, wykorzystać do innych celów, czy wyrzucić ze zwykłymi śmieciami.

Rozwiązaniem, które pozwala użytkownikom wypełnić ten prawny obowiązek, jest istniejący od 2004 roku System Zbiórki Opakowań PSOR, w ramach którego mogą bez ponoszenia kosztów zwrócić opakowania do sklepu. Następnie opakowania są odbierane i odpowiednio zagospodarowywane przez operatora Systemu. System finansowany jest przez wprowadzających środki ochrony roślin, czyli producentów i importerów.

Dla bezpieczeństwa wszystkich osób uczestniczących w zbiórce ważne jest, aby opakowania, które są zwracane, były odpowiednio przygotowane. Po wykorzystaniu środka należy minimum trzykrotnie wypłukać opakowanie, a popłuczyny wykorzystać do oprysku.

Zbiórka opakowań po środkach ochrony roślin od kilku lat utrzymuje się w Polsce na poziomie ok. 60% masy opakowań wprowadzanych na rynek.

Więcej informacji o Systemie oraz o obowiązkach użytkowników środków ochrony roślin (a także wprowadzających i sprzedawców) znaleźć można na stronie www.systempsor.pl.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 02.06.2023

    Inicjatywa Tytoń 21 – mniej młodych ludzi uzależni się od palenia


  • 01.06.2023

    Drzewo Roku 2023 – rozpoczynamy głosowanie!


  • 31.05.2023

    „Dyskryminacja osób z niepełnosprawnościami” – premiera raportu Fundacji Avalon


  • 29.05.2023

    Green Caffè Nero rusza z inicjatywą #zKawąNaRowerze


  • 24.05.2023

    Wiosenny Dzień Charta


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek