10 września ruszyła 3. edycja konkursu Spoters 2010 na najbardziej lubiane przez młodzież spoty reklamowe. W tym roku po raz drugi młodzi widzowie będą wybierać najlepszą reklamę społeczną w kategorii Ważna Sprawa. Pozostałe kategorie to: Cuda Techniki, Drogeria, Pięć Smaków, Rozmaitości, W Zasięgu.
Plebiscyt organizowany jest przez MTV Networks Polska oraz Dom Sprzedaży Kanałów Tematycznych At Media przy współpracy agencji interaktywnej Netizens. To jedyny w Polsce konkurs, w którym wszystkie zgłoszone reklamy badane są przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych pod względem ich atrakcyjności przekazu.
Udział w konkursie jest bezpłatny, a nagrodą w kategorii Ważna Sprawa jest kampania reklamowa na antenach kanałów MTV Networks Polska o wartości 10.000 zł.
Aby wziąć udział w plebiscycie, należy do 31 października br. przesłać zgłaszany spot wraz wypełnionym formularzem zgłoszeniowym. Do konkursu mogą być zgłoszone wszystkie spoty reklamowe, które miały emisję od października 2009 r. do września 2010 r.
Strona konkursu: http://www.spoters.com.pl
zobacz także
-
13.11.2025Wydarzenia
„6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025
-
03.10.2025Wydarzenia
Weekend Adopcji Mars i TOZ
-
01.10.2025Wydarzenia
Rusza system kaucyjny! Na czym polega?
-
19.09.2025Wydarzenia
IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!
-
17.09.2025Wydarzenia
Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra
-
10.09.2025Wydarzenia
Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

