logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Warszawiacy głosują na najlepszą akcję NGO
29.05.2012
Tematy: Wydarzenia

Warszawiacy głosują na najlepszą akcję NGO



Po raz drugi zostaną przyznane nagrody dla najlepszych warszawskich inicjatyw pozarządowych. Kapituła konkursowa wybierze laureatów w dziesięciu kategoriach konkursowych, natomiast warszawiacy będą mogli wskazać inicjatywę pozarządową, która ich zdaniem była najlepsza w ubiegłym roku.

Od 28 maja do 29 czerwca 2012 roku można oddawać głosy na najlepszą inicjatywę pozarządową 2011 roku S3KTOR w kategorii Nagroda Mieszkańców. Aby zagłosować, wystarczy wejść na stronę internetową konkursu S3KTOR 2011, na której można znaleźć opisy poszczególnych inicjatyw biorących udział w konkursie i wybrać najciekawszą inicjatywę. Dla zwolenników tradycyjnej wersji papierowej przygotowane zostały talony, które po wypełnieniu należy wrzucić do przygotowanych w tym celu skrzynek. Wykaz miejsc, w których dostępne są talony i skrzynki, znaleźć można na stronie konkursu S3KTOR 2011.

Od 29 maja na stronie internetowej można zapoznać się z inicjatywami zakwalifikowanymi przez biura i dzielnice do kolejnego etapu konkursu i wybrać najciekawszą spośród nominowanych. Konkurs ma na celu promowanie inicjatyw pozarządowych oraz przybliżenie warszawiakom tematyki trzeciego sektora. Organizatorzy konkursu chcą skłonić odbiorców konkursu do zainteresowania się tym, jakie działania społeczne podejmowane są w najbliższej okolicy, czy to w perspektywie własnego podwórka, czy w przestrzeni ogólnomiejskiej.

W ubiegłorocznej edycji konkursu S3KTOR mieszkańcy Warszawy docenili inicjatywę „Poza Ciszą i Ciemnością”, realizowaną przez Fundację Dzieciom „Zdążyć z Pomocą”. Dzięki tej inicjatywie osoby z niepełnosprawnościami sensorycznymi mogły w pełni uczestniczyć w spektaklach teatralnych, oglądać filmy i zapoznawać się ze sztuką, gdyż zostały przygotowane autodeskrypcje i przystosowane sale muzealne.

Więcej informacji o konkursie jest dostępnych na www.ngo.um.warszawa.pl w zakładce konkursu S3KTOR 2011. Akcja ma też swój profil na Facebooku.

Portal kampaniespołeczne.pl jest patronem medialnym konkursu.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek