logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  10.10.2010

Warszawa na różowo



W poniedziałek 11 października, o godz. 20.30 wiele spośród warszawskich symboli zmieni swoją barwę na różową. Stolica przyłącza się do Kampanii na Rzecz Walki z Rakiem Piersi, której symbolem jest różowa wstążka. Honorowy Patronat nad polską edycją objęła Prezydent m.st. Warszawy Hanna Gronkiewicz-Waltz.

Październik jest międzynarodowym miesiącem walki z rakiem piersi. W ramach kampanii, ponad 200 słynnych budowli na całym świecie rozświetli różowa iluminacja, jako symbol nadziei oraz wsparcia dla milionów kobiet.

W poniedziałkowy wieczór mieszkańcy Warszawy, zgromadzeni na Placu Zamkowym, będą mogli oglądać m.in. uroczystą zmianę na tę noc barwy iluminacji Mostu Świętokrzyskiego. O tej samej godzinie również Syrenka na Rynku Starego Miasta zostanie podświetlona na różowy kolor, a jej tarczę ozdobi różowa wstążka – symbol walki z rakiem piersi.

W tym roku Globalna Inicjatywa Iluminacji obchodzi swoje 11-lecie. Do Kampanii na Rzecz Walki z Rakiem Piersi przyłączyło się ponad 70 krajów. Hasłem przewodnim działań jest motto: „Przyłącz się. Powiedz Innym. Pokonaj. Chroń każdą kobietę przed rakiem piersi.”

Do tej pory, w ramach Globalnej Inicjatywy Iluminacji, barwę na różową zmieniły m.in.: Brama Brandenburska w Berlinie, Concert Hall w Amsterdamie, Empire State Building w Nowym Jorku, Krzywa Wieża w Pizie, Międzynarodowy Port Lotniczy w Los Angeles, Wodospad Niagara w Kanadzie oraz Opera w Sydney.

Pomysłodawczynią idei różowej wstążki jest Evelyn Lauder. Organizatorem międzynarodowej Kampanii na Rzecz Walki z Rakiem Piersi oraz Globalnej Inicjatywy Iluminacji jest Estée Lauder Companies.
M. Czerepak


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 24.03.2023

    Światowy Dzień Walki z Dyskryminacją Rasową w IKEA


  • 23.03.2023

    Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”


  • 22.03.2023

    Dąb Fabrykant zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2023!


  • 20.03.2023

    9% dzieci wymaga profesjonalnej pomocy psychologicznej! Trwa zbiórka KOPD


  • 16.03.2023

    Netto i Caritas wspierają potrzebujących na Wielkanoc


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek