W maju rusza 3. edycja kampanii „SM. Walcz o siebie”. W sieci zamieszczono making of z planu zdjęciowego.
Pierwsza edycja kampanii skupiała się na edukacji w zakresie stwardnienia rozsianego (SM), jak i zmiany stereotypowego postrzegania tej choroby. Kampania, zainicjowana przez Telescope, w partnerstwie z PTSR, NeuroPozytywnymi i Fundacją Urszuli Jaworskiej, została nagrodzona statuetką oraz tytułem Kampanii Społecznej Roku 2012 w kategorii Zdrowie. Druga edycja kampanii miała na celu pokazanie, że pacjenci z SM mogą realizować życiowe plany i marzenia, nie koncentrować swojego życia na chorobie, jeśli od samego początku mają dostęp do właściwej terapii i rehabilitacji.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.03.2023
Netto i Caritas wspierają potrzebujących na Wielkanoc
-
03.03.2023
YC x NGO – trwa nabór na konkurs!
-
02.03.2023
Nextbike otwiera sezon rowerowy w dziesięciu miastach Polski
-
01.03.2023
Operacja Czysta Rzeka rusza po raz piąty
-
28.02.2023
Startuje DOING GOOD – platforma z ofertami pracy zmieniającej świat na lepsze
-
28.02.2023
Marcin Oleksy z piłkarskim Oscarem za najpiękniejszą bramkę 2022 roku