Siedem par spotkało się na walentynkowych warsztatach pieczenia chleba. Po wyrobieniu ciasta i uformowaniu bochenków prowadzący udzielił szczegółowych instrukcji dotyczących kolejnych kroków. Postępujący zgodnie ze wskazówkami uczestnicy znaleźli w swoich chlebach niewielkich rozmiarów różowe kulki.
Przedmiot symbolizował guz, który można dzięki regularnemu badaniu piersi wcześnie wykryć i zwiększyć szanse na wyleczenie nowotworu. Kampania ma zwrócić uwagę na wzajemną troskę o zdrowie partnerów i promować działania profilaktyczne. Na stronie akcji zyciowyprzepis.pl znajdują się informacje na temat samobadania piersi i zapobiegania nowotworom.
Warsztaty zostały zorganizowane w warszawskim studiu Cook Up, wzięli w nich udział m.in. youtuberzy Martin Stankiewicz i Laura Nadolska. W kampanię zaangażowali się też Elżbieta Kozik, prezes Polskich Amazonek Ruchu Społecznego, oraz Barbara Jobda, prezes Polskiego Stowarzyszenia Pielęgniarek Onkologicznych. Akcję przygotowano na zlecenie sieci centrów diagnostycznych Affidea Polska.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
13.07.2022
Kto w Polsce najlepiej raportuje ESG? Zgłoś raport do konkursu
-
01.07.2022
Żabka chce zasilać zieloną energią wszystkie operacje własne
-
31.05.2022
Klimat, rozwój i biznes spotkały się w Warszawie. Za nami 9. Targi CSR
-
31.05.2022
Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
13.05.2022
Oszczędzanie może iść w parze z ekologią. Ekspertka podpowiada, jak nauczyć tego dzieci