Siedem par spotkało się na walentynkowych warsztatach pieczenia chleba. Po wyrobieniu ciasta i uformowaniu bochenków prowadzący udzielił szczegółowych instrukcji dotyczących kolejnych kroków. Postępujący zgodnie ze wskazówkami uczestnicy znaleźli w swoich chlebach niewielkich rozmiarów różowe kulki.
Przedmiot symbolizował guz, który można dzięki regularnemu badaniu piersi wcześnie wykryć i zwiększyć szanse na wyleczenie nowotworu. Kampania ma zwrócić uwagę na wzajemną troskę o zdrowie partnerów i promować działania profilaktyczne. Na stronie akcji zyciowyprzepis.pl znajdują się informacje na temat samobadania piersi i zapobiegania nowotworom.
Warsztaty zostały zorganizowane w warszawskim studiu Cook Up, wzięli w nich udział m.in. youtuberzy Martin Stankiewicz i Laura Nadolska. W kampanię zaangażowali się też Elżbieta Kozik, prezes Polskich Amazonek Ruchu Społecznego, oraz Barbara Jobda, prezes Polskiego Stowarzyszenia Pielęgniarek Onkologicznych. Akcję przygotowano na zlecenie sieci centrów diagnostycznych Affidea Polska.
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile
-
01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
„Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska
-
25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka
-
17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
InPost ratuje życie
-
10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?
