logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Walentynkowy chleb powszedni
08.02.2016
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Walentynkowy chleb powszedni



Siedem par spotkało się na walentynkowych warsztatach pieczenia chleba. Po wyrobieniu ciasta i uformowaniu bochenków prowadzący udzielił szczegółowych instrukcji dotyczących kolejnych kroków. Postępujący zgodnie ze wskazówkami uczestnicy znaleźli w swoich chlebach niewielkich rozmiarów różowe kulki.

Przedmiot symbolizował guz, który można dzięki regularnemu badaniu piersi wcześnie wykryć i zwiększyć szanse na wyleczenie nowotworu. Kampania ma zwrócić uwagę na wzajemną troskę o zdrowie partnerów i promować działania profilaktyczne. Na stronie akcji zyciowyprzepis.pl znajdują się informacje na temat samobadania piersi i zapobiegania nowotworom.

Warsztaty zostały zorganizowane w warszawskim studiu Cook Up, wzięli w nich udział m.in. youtuberzy Martin Stankiewicz i Laura Nadolska. W kampanię zaangażowali się też Elżbieta Kozik, prezes Polskich Amazonek Ruchu Społecznego, oraz Barbara Jobda, prezes Polskiego Stowarzyszenia Pielęgniarek Onkologicznych. Akcję przygotowano na zlecenie sieci centrów diagnostycznych Affidea Polska.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek