logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Wakacje z Muszkieterami
02.08.2016
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Wakacje z Muszkieterami



Fundacja Muszkieterów, założona w 2002 roku przez przedsiębiorców zarządzających supermarketami Intermarché i Bricomarché, zorganizowała 10-dniowe kolonie dla niemal 1000 dzieci z całej Polski. Jeden z turnusów odwiedziła  Pierwsza Dama RP, dzieci z trzech pozostałych uczyły się podstaw szermierki z Sylwią Gruchałą, ambasadorkąprogramu.

„Wakacje z Muszkieterami” to akcja, której celem jest zapewnienie dzieciom dostępu do wypoczynku letniego poza miejscem zamieszkania. Tegoroczna, pierwsza edycja akcji kierowana była do uczniów w wieku 8-12 lat. Nagrodę w postacie 10-dniowej kolonii otrzymały dzieci, które na co dzień wykazywały się wzorową postawą i uzyskały dobre wyniki w nauce. Fundacja organizując akcję podjęła współpracę ze szkołami, organizacjami społecznymi i pozarządowymi na terenie całego kraju. 

Podopieczni Fundacji przebywający w Jastrzębiej Górze mieli okazję zobaczyć Trójmiasto i zwiedzić Oceanarium. Uczestnicy kolonii w Murzasichlu pojechali do Krakowa, Wadowic oraz Zakopanego. Podczas każdej kolonii zrealizowano zabawy na świeżym powietrzu, ogniska integracyjne, letnie seanse filmowe czy nocne gry plenerowe. Prowadzono także m.in. zajęcia z orienteeringu (treningu z mapą i kompasem), rękodzielnictwa, storyboardingu (tworzenia komiksów), warsztatów kulinarnych, sportowych rozgrywek czy prezentacji ABC podróżnika.

Fundacja Muszkieterów działa na rzecz osób znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej, wspiera rozwój dzieci i młodzieży. Od 2002 roku prowadzi ogólnopolską akcję charytatywną „Konwój Muszkieterów” oraz od 2008 roku przy współpracy z samorządami terytorialnymi akcję społeczną „Place Zabaw Muszkieterowie”.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek