logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > W zdrowym ciele bystry Wacek
10.04.2011
Tematy: Kampanie, Francja, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

W zdrowym ciele bystry Wacek

Your browser does not support the video tag.


Sprytni i inteligentni mężczyźni mają sprytne i inteligentne narządy płciowe doceniane zarówno przez kobiety, jak i innych mężczyzn. Dokładnie tak, jak bohater spotu kampanii "Clever Dick" francuskiej organizacji AIDES (znanej z barwnych i odważnych kampanii realizowanych przez agencję TBWAPARIS), którego – wprost ujmując – penis rozwiązuje zadania matematyczne, pisze książki, a nawet rozbraja ładunki wybuchowe budząc podziw świadków tych niesamowitych zdolności. Aż chciałoby się dodać – nadprzyrodzonego przyrodzenia.

Źródło takich męskich zdolności tkwi w zdrowiu, dlatego warto pójść śladem bohatera reklamy i dbać o siebie stosując prezerwatywy – przekonują inicjatorzy kampanii.

Utwór w tle filmu to "I’m Not Gonna Teach Your Boyfriend How To Dance With You" zespołu Black Kids.



Nazwa kampanii:
Clever Dick
Czas:
2011.4.6
Nadawca:
AIDES
Media:
Internet
Wykonawca:
TBWA\PARIS
Adresaci:
Osoby młode, aktywne seksualnie
Hasło kampani:
Clever Dicks protect themselves (Sprytne Wacki zabezpieczają się)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek