W szafie naprawdę był potwór
W wielu domach w USA straszy – chcą przekazać twórcy tej kampanii. Klimat grozy jest jak najbardziej adekwatny.
Chłopczyk, powtarzając w kółko, że zobaczył potwora w szafie, chowa się pod łóżkiem. Mama, gdy znajduje malucha, zapewnia go, że jest w błędzie. Tata oczywiście jej wtóruje. Kulminacja następuje, gdy ciekawość wygrywa i malec sięga po rzeczone straszydło z ciemnej szafy – naładowaną, odbezpieczoną broń. Jeden nieuważny ruch i dziecko spada na posadzkę z kulą w głowie, podczas gdy nieświadomy ojciec, w spokoju ducha, kosi trawnik.
Kreskówkowe postacie z kampanii mają za zadanie uświadomienie społeczeństwu amerykańskiemu o niebezpieczeństwie, jakie niesie posiadanie w domu broni oraz nieprzywiązywanie wagi do odpowiedniego jej zabezpieczenia. Jak zapewnia zleceniodawca – organizacja States United to Prevent Gun Violence (Stany Zjednoczone dla zapobiegania nadużycia broni), 1,5 miliona dzieci w Stanach mieszka z bronią gotową do użytku. W obieg ruszyła petycja wspierająca akcję.
Anna Cieciera
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
22.07.2022
Ponad 85 proc. potrzebnej sumy w zbiórce na Bayraktara dla Ukrainy!
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
19.07.2022
Polacy zdecydowanie popierają rozwój energetyki wiatrowej
-
19.07.2022
Nie jesteśmy twoim śmietnikiem