logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Stany Zjednoczone, Obronność i bezpieczeństwo
   ──────  12.05.2014

W szafie naprawdę był potwór

Your browser does not support the video tag.


W wielu domach w USA straszy – chcą przekazać twórcy tej kampanii. Klimat grozy jest jak najbardziej adekwatny.

Chłopczyk, powtarzając w kółko, że zobaczył potwora w szafie, chowa się pod łóżkiem. Mama, gdy znajduje malucha, zapewnia go, że jest w błędzie. Tata oczywiście jej wtóruje. Kulminacja następuje, gdy ciekawość  wygrywa i malec sięga po rzeczone straszydło z ciemnej szafy – naładowaną, odbezpieczoną broń. Jeden nieuważny ruch i dziecko spada na posadzkę z kulą w głowie, podczas gdy nieświadomy ojciec, w spokoju ducha, kosi trawnik.

Kreskówkowe postacie z kampanii mają za zadanie uświadomienie społeczeństwu amerykańskiemu o niebezpieczeństwie, jakie niesie posiadanie w domu broni oraz nieprzywiązywanie wagi do odpowiedniego jej zabezpieczenia. Jak zapewnia zleceniodawca –  organizacja States United to Prevent Gun Violence (Stany Zjednoczone dla zapobiegania nadużycia broni), 1,5 miliona dzieci w Stanach mieszka z bronią gotową do użytku. W obieg ruszyła petycja wspierająca akcję.

Anna Cieciera


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
The Monster is Real
Czas:
2014.4.8
Tematy:
Obronność i bezpieczeństwo
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
States United to Prevent Gun Violence
Media:
Internet
Wykonawca:
Grey (New York)
Adresaci:
Osoby/rodzice posiadający w domu broń





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 22.07.2022

    Ponad 85 proc. potrzebnej sumy w zbiórce na Bayraktara dla Ukrainy!


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Polacy zdecydowanie popierają rozwój energetyki wiatrowej


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek