logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > W środku lasu modlą się do Martina
06.05.2014
Tematy: Kampanie, Argentyna, Ekologia i środowisko, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%

W środku lasu modlą się do Martina

Your browser does not support the video tag.


Tajemniczy zbawiciel czyni cuda w argentyńskim lesie. Modły wznoszone do Martina pozwalają insektowi o lasce wstać na własnych nogach, świetlikowi przywracają światło. Kapłan-modliszka wychwala zbawiciela, którym okazuje się być donator, który przekazuje 10 pesos miesięcznie na ochronę lasu.

Spot zrealizowany dla The Forest Bank ma pokazać wartość ofiarowanej pomocy. W ramach akcji każdy chętny może zalogować się na stronie organizacji i za 10 pesos miesięcznie uratować wybrane 10 metrów kwadratowych lasu. W ten sposób darczyńca staje się "wybawcą" konkretnego skrawka terenu, na który podgląd ma dzięki Google Earth. Uantropormofizowane insekty wychwalają Martina. Dopiero zakończenie spotu wyjaśnia intencję nadawcy.

The Forest Bank jest fundacją, która zbiera fundusze na ratowanie zagrożonych obszarów leśnych.

Magdalena Trybalska



Nazwa kampanii:
Church
Czas:
2014.3.9 - 2014.5.9
Nadawca:
The Forest Bank
Media:
Telewizja
Wykonawca:
JWT (Argentyna)
Adresaci:
Potencjalni donatorzy, osoby zainteresowane ekologią
Hasło kampani:
By the login to the forestbank.org you can also be the saver of 10 square meters of forest for only 10 pesos per month (Przez zalogowanie się na stronie forestbank.org możesz stać się wybawcą dla 10 metrów kwadratowych lasu za jedyne 10 pesos na miesiąc)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek