logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > W Sao Paulo można likwidować zwierzęta
05.05.2011
Tematy: Kampanie, Brazylia, Ekologia i środowisko

W Sao Paulo można likwidować zwierzęta



Na pierwszy rzut oka – militarne moro, na drugi rzut oka – coś znacznie ważniejszego: zakamuflowane zwierzęta. “Some heroes are unnoticed. Adopt an animal that survived the streets” ("Niektórzy bohaterowie są niezauważeni. Adoptuj zwierzę, które przetrwało na ulicy") głosi hasło kampanii ANIMAIS.O.S.- organizacji, która zajmuje się opieką nad zwierzętami. Pomaga bezpańskim psom i kotom znaleźć dom, zachęca do ich adopcji, prowadzi schroniska.

Brazylia jest krajem, który boryka się z problemem nadmiernej ilości bezpańskich zwierząt. Aby przetrwać na ulicy muszą dobrze się maskować, ponieważ w Sao Paulo uchwalono prawo do eksterminacji psów i kotów w celu kontroli ich ilości.

Według Międzynarodowej Organizacji Zdrowia, eliminacja zwierząt nie rozwiązuje głównego problemu czyli nadmiernej prokreacji kotów i psów oraz nieodpowiedzialności właścicieli. Obecnie tysiące zwierząt są zabijane, często w bezlitosny sposób, ze względu na brak wiedzy i zasobów do wykonywania ich sterylizacji. Gdy mają to szczęście i trafią do schroniska, adopcja jest dla nich jedyną szansą na przeżycie.
A.Zych

 



Nazwa kampanii:
Camuflage
Czas:
2011.5.1 - 2011.5.31
Nadawca:
ANIMAIS.O.S
Media:
Billboardy
Wykonawca:
Coletivodedois
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Some heroes are unnoticed. Adopt an animal that survived the streets. (Niektórzy bohaterowie są niezauważeni. Adoptuj zwierzę, które przetrwało na ulicy.)





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek