logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > W poszukiwaniu nowych billboardów
05.08.2014
Tematy: Wydarzenia

W poszukiwaniu nowych billboardów



Joanna Górska i Rafał Góralski jako Galeria Rusz w tym roku w sierpniu obchodzą 15-lecie działalności. Artyści z tej okazji przygotowali różne atrakcje. Dwie nowe prace można już oglądać w przestrzeni miejskiej Torunia. Bilbord autorstwa Joanny Górskiej „Cierpienie” usytuowany jest na Bulwarze Sztuki przy CSW Znaki Czasu, natomiast pracę Rafała Góralskiego „Ani dnia, ani godziny” można zobaczyć przy Szosie Chełmińskiej niedaleko targowiska. W Toruniu od 1 sierpnia na 10 wybranych przystankach autobusowych na citylightach również będzie można oglądać jubileuszową pracę artystycznego duetu.

7 sierpnia w godzinach 16 – 19 artyści zapraszają na kawę, ciasto i rozmowy do swojej pracowni w Bramie Klasztornej w Toruniu. Będzie można również zagrać w kości z członkami grupy – stawką będą albumy i plakaty artystów z autografami.

Wraz z początkiem sierpnia Górska i Góralski poszerzają swoją działalność w Warszawie – ich prace będzie można oglądać na 5 bilbordach w nowych lokalizacjach. Z tej okazji artyści chcą zaprosić warszawiaków do wspólnej zabawy w poszukiwanie ich prac. Należy znaleźć miejsce ekspozycji prac, zrobić zdjęcie i wysłać je na adres mailowy: artmoves@o2.pl. Nagrodą w tym konkursie są także albumy Galerii Rusz.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek