W pogoni za blondynką – tak promuje się Warszawa
Perła wśród kampanii promocyjnych. Po Warszawie biegają blondynki, za którymi trzeba pobiec, polecieć, wykonać kilka skoków, i tak zwiedzić przy okazji miasto. Oto krótki (i oczywiście ironiczny) komentarz do komunikatu kierowanego od władz stolicy do obcokrajowców, którzy wybierają się do Warszawy na EURO2012.
Obcokrajowiec wychodzi z hotelu na poranną przebieżkę. Wybór trasy ułatwia mu pojawienie się w jego polu widzenia atrakcyjnej blondynki, uprawiającej jogging. Zwykły bieg przeistacza się w wyścig z elementami parkour – bohaterowie przeskakują jednym susem Wisłę, wdrapują się po ścianach Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego, przemierzają Łazienki i okrążają Stadion Narodowy. Po biegu spotykają się ponownie w centrum konferencyjnym, już w celach służbowych.
Spot "Warszawa 2012" jest głównym materiałem filmowym kampanii promującej Warszawę jako Miasto-Gospodarza wśród europejskich kibiców, poprzedzającej UEFA EURO 2012. W sześć dni zdjęciowych na przełomie września i października nakręcono materiał w ponad 15 lokalizacjach. Na etapie montażu zastosowano, jak tłumaczą twórcy, zaawansowane techniki maskowania i retuszu, korekcję kolorów, a także grafiki 3d wstawione w nakręcone ujęcia. W filmie pojawiają się też zdjęcia lotnicze nakręcone z niewielkiej wysokości dzięki wykorzystaniu urządzenia zwanego helicamem. Producentem spotu jest firma TPS (Telewizyjne Profesjonalne Studio), a reżyserem Mariusz Palej, twórca filmów reklamowych i wideoklipów muzycznych.
Materiał "Warszawa 2012" ma być elementem pokazu świetlno-wodnego na Podzamczu podczas samych Mistrzostw. Spoty będą też emitowane podczas targów, na konferencjach i eventach. Obok powstałego spotu "Warszawa 2012" miasto w działaniach promocyjno-wizerunkowych w związku z organizacją mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA-EURO 2012™ posługiwać się będzie, głównie w internecie, także spotami rysunkowymi autorstwa Przemysława "Trusta" Truścińskiego i Bartosza Sztybora, gdzie głównymi bohaterami są symbole Warszawy, tj. Syrenka i Fryderyk Chopin (występujący również w komunikacji graficznej Warszawy związanej z EURO).
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
18.08.2022
We własnym kubku płacisz mniej. Żabka umożliwia zakup tańszej kawy ze swoim kubkiem
-
12.08.2022
Dlaczego wymieniamy telefony i czym kierujemy się przy ich wyborze?
-
12.08.2022
Konkurs Art Moves 2022 na najlepszą pracę billboardową rozstrzygnięty
-
11.08.2022
„Adamed Dla Rodziny” – rusza program bezpłatnych badań i porad medycznych
-
10.08.2022
Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku
-
08.08.2022
Ogólnopolski Wielki Dzień Pszczół