logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > W ciemności widać więcej
19.04.2013
Tematy: Kampanie, Filipiny, Ekologia i środowisko

W ciemności widać więcej

Your browser does not support the video tag.


Jedno po drugim, gasną wszystkie światła, miasto spowija całkowita ciemność, zaczyna się spektakl. Miliony świecących, mieniących się punktów unosi się i pozwala podpatrzyć jak rodzi się przepiękne nocne życie, którego odbiorca w codziennym biegu nie jest do końca świadomy.

Muzyka w tle wzmacnia poczucie wyciszenia i spokoju oraz budzi ciekawość, co będzie dalej. Niespełna minutowa animacja w bardzo prosty sposób promuje jedną z największych inicjatyw społecznych na świecie – Godzinę dla Ziemi, prowadzoną przez WWF. Aby wesprzeć akcję wystarczy w ustalonym dniu w końcu marca na jedną godzinę wyłączyć światło. Jej celem jest uświadomienie mieszkańcom planety jak bardzo są od niej zależni, jak wiele jej zawdzięczają i jak istotna jest ochrona i dbanie o jej los. Dając szansę środowisku by żyło i rozwijało się oraz zmieniając swoje codzienne nawyki, ludzie mogą realnie wpływać na jakość życia i pokazać, że los planety nie jest im obojętny. Spot przygotowany w ramach kampanii Nightlife (Nocne życie) pozostawia w pamięci myśl, że to od ludzi zależy jak to nocne życie będzie wyglądało i jak długo będzie trwało.

Katarzyna Płaza



Nazwa kampanii:
Nightlife
Czas:
2013.3.15 - 2013.3.23
Nadawca:
WWF Philippines
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Leo Burnett, Manila, Philippines
Adresaci:
Osoby prywatne, firmy i instytucje
Hasło kampani:
Let life shine bright. Switch Off





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 19.07.2025Kampanie

    Odwiedź kulturę na wakacjach

  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek