Jedno po drugim, gasną wszystkie światła, miasto spowija całkowita ciemność, zaczyna się spektakl. Miliony świecących, mieniących się punktów unosi się i pozwala podpatrzyć jak rodzi się przepiękne nocne życie, którego odbiorca w codziennym biegu nie jest do końca świadomy.
Muzyka w tle wzmacnia poczucie wyciszenia i spokoju oraz budzi ciekawość, co będzie dalej. Niespełna minutowa animacja w bardzo prosty sposób promuje jedną z największych inicjatyw społecznych na świecie – Godzinę dla Ziemi, prowadzoną przez WWF. Aby wesprzeć akcję wystarczy w ustalonym dniu w końcu marca na jedną godzinę wyłączyć światło. Jej celem jest uświadomienie mieszkańcom planety jak bardzo są od niej zależni, jak wiele jej zawdzięczają i jak istotna jest ochrona i dbanie o jej los. Dając szansę środowisku by żyło i rozwijało się oraz zmieniając swoje codzienne nawyki, ludzie mogą realnie wpływać na jakość życia i pokazać, że los planety nie jest im obojętny. Spot przygotowany w ramach kampanii Nightlife (Nocne życie) pozostawia w pamięci myśl, że to od ludzi zależy jak to nocne życie będzie wyglądało i jak długo będzie trwało.
Katarzyna Płaza
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
05.12.2023
Cały świat na tym korzysta
-
01.12.2023
Kształt bezpieczeństwa
-
30.11.2023
Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade
-
29.11.2023
Na światło dzienne
-
28.11.2023
Bajeczki dla dzieci
-
27.11.2023
Cisza aż dudni