Jedno po drugim, gasną wszystkie światła, miasto spowija całkowita ciemność, zaczyna się spektakl. Miliony świecących, mieniących się punktów unosi się i pozwala podpatrzyć jak rodzi się przepiękne nocne życie, którego odbiorca w codziennym biegu nie jest do końca świadomy.
Muzyka w tle wzmacnia poczucie wyciszenia i spokoju oraz budzi ciekawość, co będzie dalej. Niespełna minutowa animacja w bardzo prosty sposób promuje jedną z największych inicjatyw społecznych na świecie – Godzinę dla Ziemi, prowadzoną przez WWF. Aby wesprzeć akcję wystarczy w ustalonym dniu w końcu marca na jedną godzinę wyłączyć światło. Jej celem jest uświadomienie mieszkańcom planety jak bardzo są od niej zależni, jak wiele jej zawdzięczają i jak istotna jest ochrona i dbanie o jej los. Dając szansę środowisku by żyło i rozwijało się oraz zmieniając swoje codzienne nawyki, ludzie mogą realnie wpływać na jakość życia i pokazać, że los planety nie jest im obojętny. Spot przygotowany w ramach kampanii Nightlife (Nocne życie) pozostawia w pamięci myśl, że to od ludzi zależy jak to nocne życie będzie wyglądało i jak długo będzie trwało.
Katarzyna Płaza
zobacz także
-
19.07.2025Kampanie
Odwiedź kulturę na wakacjach
-
14.07.2025Kampanie
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025Kreacje / printy
Kwiaty
-
10.07.2025Kreacje / printy
Nie ma powodu do świętowania
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
29.06.2025Kampanie
Prokop oddał głos… psu