1 grudnia ruszyła druga odsłona kampanii wizerunkowej Grupy VIVE, czyli powiązanych ze sobą spółek, z których główna – VIVE Textile Recycling, działa w branży recyclingu tekstyliów. W jej ramach w sieci sklepów VIVE Profit sprzedawana jest torba projektu Mariusza Przybylskiego. Marka przekazuje cały zysk ze sprzedaży na działania WWF, organizacji ekologicznej.
Akcje reklamowe będą realizowane w prasie, Internecie, na nośnikach Outdoor oraz w kanałach Grupy VIVE. Kampania promuje torby wykonane z włókniny przygotowanej na potrzeby projektu, z materiałów tekstylnych pochodzących z recyklingu. Pierwszym etapem kolejnej kampanii jest komunikacja o torbie jako prezencie na święta, w której marka współpracuje z blogerami lifestylowymi. Kampania potrwa do końca czerwca 2017 roku. Za strategię, kreację, realizację kampanii i zakup mediów odpowiada Dział Marketingu Grupy VIVE, który świadczy usługi marketingowe dla wszystkich spółek Grupy VIVE.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów