logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Uwaga na torebkę
16.09.2013
Tematy: Kampanie, Rumunia, Obronność i bezpieczeństwo

Uwaga na torebkę

Your browser does not support the video tag.


Oprócz różnych fasonów i modeli ubrań, istotną rolę w kobiecym stroju odgrywają dodatki. Jeden z nich – torebka – ze względu na swoją zawartość jest szczególnie interesującym łupem dla złodziei.

Kampania „The purse” („Damska torebka”) zwraca uwagę na problem przestępczości na ulicach, gdzie ofiarami stają się głównie kobiety, którym zostaje skradziona torebka. Akcja powstała z inicjatywy rumuńskiej policji. Wychodzące rano mieszkanki bloków mogły zauważyć wystające ze swoich skrzynek pocztowych wycięte z papieru torebki. Po pociągnięciu zostawały im w rękach. Zaś po otwarciu skrzynek znajdowały w nich ulotkę z wizerunkiem krzyczącej kobiety, na której to ulotce zostało napisane hasło: "Muggers don’t care about the trauma left behind. Don’t find yourself the victim of one. Wear your belongings with caution and watch out on the street" ("Bandyci nie przejmują się pozostawioną traumą. Nie bądź ofiarą jednego z nich. Uważaj na swój dobytek i miej się na baczności na ulicy").

Julia Dybiec



Nazwa kampanii:
The purse
Czas:
2013.7.1 - 2013.7.30
Nadawca:
Rumuńska policja
Media:
Ambient
Wykonawca:
Mercury360 (Bukareszt)
Adresaci:
Kobiety noszące torebki, mieszkanki bloków
Hasło kampani:
Muggers don't care about the trauma left behind. Don't find yourself the victim of one. Wear your belongings with caution and watch out on the street (Bandyci nie przejmują się pozostawioną traumą. Nie bądź ofiarą jednego z nich. Uważaj na swój dobytek i miej się na baczności na ulicy)





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek