logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Utrata wszystkiego
06.04.2009
Tematy: Kampanie, Chile, Pomoc społeczna, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Utrata wszystkiego



Czarne plakaty z białymi ledwo widocznymi nitkami drzewa genealogicznego, a pośrodku tylko jeden człowiek. Straszy mężczyzna ze schyloną głową na pierwszym, na drugim – siwa kobieta siedząca skulona na podłodze. To reklamy kampanii Corporación Alzheimer, członka Miembro Oficial de Alzheimer’s Disease Intrernational, przeprowadzonej w 2008 roku w Chile. Twórcy kampania pod hasłem „Cuando olvidas todo, pierdes todo” („Kiedy wszystko zapominasz, tracisz wszystko”) pokazują samotność i bezradność ofiar choroby.

Choroba Alzheimera polega na zaburzeniu funkcjonowania mózgu. Na świecie choruje na nią około 30 milionów osób i jest zarazem najczęstszą przyczyną występowania otępienia u osób powyżej 65 roku życia. Jej objawy to m.in. zaburzenia pamięci (zapominanie wydarzeń i twarzy bliskich osób), nieumiejętność rozpoznawania i nazywania poszczególnych przedmiotów. Celem Corporación Alzheimer jest uświadomienie i pokazanie zdrowym ludziom, czym jest ta choroba i zwrócenie uwagi na problem, który dotyka coraz większej ilości starszych osób. Chilijskie Stowarzyszenie na Rzecz Choroby Alzeimera ma w swoim logo dwie białe postaci trzymające się za ręce, będące symbolem pomocy i kontaktu z osobami, dotkniętymi tym schorzeniem.

Reklamy zdobyły platynę w kategorii Festival Gráfica w podkategorii Bien Público na podczas 9. edycji Festiwalu Reklamy w Chile (Festival de Publicidad Achap)
J. Mentel



Nazwa kampanii:
Alzheimer
Czas:
2008.4.1 - 2008.6.30
Nadawca:
Corporación Alzehimer
Media:
Plakaty, billboardy
Wykonawca:
Unitas RNL (Santiago)
Adresaci:
Społeczeństwo chilijskie, wszystkie grupy społeczne
Hasło kampani:
Cuando olvidas todo, pierdes todo (Kiedy wszystko zapominasz, tracisz wszystko)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 23.04.2025Kampanie

    Nie bądź internetowym trollem

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek