27 marca br. stacja muzyczna MTV oraz sławny producent kosmetyków Body Shop zorganizowały nową kampanią na rzecz walki z rozprzestrzenianiem się wirusa HIV „Move your lips”. Nowy produkt firmy – masło do ust o smaku Guarany – to jej element.
Cały zysk ze sprzedaży nowego balsamu zasili Fundację MTV „Staying Alive”, która organizuje światowe akcje zapobiegania i uwrażliwiania społeczeństwa na problem AIDS, choćby poprzez konkursy kierowane do młodych odbiorców MTV na najlepszy pomysł na kampanię dotyczącą prewencji HIV/AIDS. Ta kampania zachęca do rozmawiania o AIDS oraz do zasięgania wiedzy na jego temat.
Nowe masło zostało stworzone na bazie jagód krzewu guarany oraz masła karite i organicznego wosku pszczelego z Zambii oraz Ghany. Jego głównym celem jest nawilżanie i ochrona szczególnie ust. Oraz walka z AIDS w ramach działań CRM firmy. Szczegóły na stronie akcji: www.moveyourlips.com
zobacz także
-
03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile
-
01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
„Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska
-
25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka
-
17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
InPost ratuje życie
-
10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?
-
30.07.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Piłka nożna jest kobietą

