logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Opinie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Opinie
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  05.07.2002

Uśmiech przez sms



Operator sieci komórkowej Plus GSM oraz Polski Czerwony Krzyż w lipcu 2002 roku zorganizowali kampanię "Przywróć uśmiech sms-em", której celem była zbiórka funduszy na dożywienie dzieci – chodziło o to, aby w całej Polsce mogły zjeść ciepły posiłek przynajmniej raz dziennie. Dodatkowo chodziło o zwiększenie świadomości zjawiska głodu i niedożywienia wśród dzieci oraz ich negatywnych następstw. W pierwszych 7 tygodniach trwania akcji użytkownicy sieci Plus GSM wysłali blisko 55.000 sms-ów, co oznacza, że ufundowali 55 tysięcy posiłków – jeden SMS o treści „Pomoc” pokrywał koszt przygotowania jednego pełnowartościowego posiłku.

Pierwsze posiłki zostały przygotowane dla 2138 dzieci ze Świdwina w woj. zachodniopomorskim, gdzie zgodnie z ówczesnymi danymi, znajdowało się najwięcej głodnych dzieci. Zaczęto dożywianie od miasteczek, w których stopa bezrobocia przekroczyła 40%.

Akcja była intensywnie promowana w mediach i na ulicach polskich miast. Wykorzystano wiele nośników reklamowych – od prasy (w tym ogłoszeń w miesięczniku abonentów "Magazyn Plus GSM”), przez internet, telewizję, radio i outdoor. Szczególnie intensywna promocja akcji miała miejsce wśród abonentów sieci Plus GSM – uczestnicy programu lojalnościowego sieci "5 plus" otrzymywali dodatkowo za każdą wysłaną wiadomość 10 pkt.
A. Kropelnicka








polecamy ─── 10.09.2020

Podstępny zabójca, tlenek węgla


Jest bezbarwny, bezwonny, bezsmakowy i... śmiertelnie niebezpieczny. Tlenek węgla, czyli czad. A zbliżający się sezon grzewczy to okres...


nazwa kategorii: Kreacje / printy

CZYTAJ TEŻ:


  • 13.01.2021

    „Brzydkie” buraki w Lidlu


  • 05.01.2021

    Trwa nabór do do 19. edycji raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”


  • 09.12.2020

    Auchan dołącza do partnerów aplikacji Too Good To Go


  • 08.12.2020

    W Gdańsku ruszyła Pralnia Społecznie Odpowiedzialna – dla osób w kryzysie bezdomności


  • 03.12.2020

    Biedronka rezygnuje z jaj klatkowych


  • 01.12.2020

    #DomZSerca stanął w Wierzbicy pod Radomskiem


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Opinie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa cisteczek