logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Urosły nagrody Samsung Art Master
12.06.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Urosły nagrody Samsung Art Master



Tegoroczna pula nagród dla laureatów konkursu Samsund Art Master wzrosła do 54 tys. złotych. Zgłoszenia na konkurs przyjmowane są do 15 sierpnia.

Organizatorem konkursu Samsung Art Master jest firma Samsung Electronics Polska. Oprócz nagrody głównej w wysokości 25 tys. złotych dla zwycięzcy konkursu, na laureatów czeka również II nagroda w wysokości 10 tys. złotych oraz dwie nagrody za III miejsce w wysokości 7 tys. złotych każda. Finaliście, którego w drodze głosowania za pośrednictwem strony www.samsungartmaster.pl wybiorą internauci, zostanie dodatkowo przyznana Nagroda Publiczności w wysokości 5 tys. złotych.

W tegorocznym jury konkursu zasiądą: Karol Radziszewski, laureat Paszportów „Polityki“ 2009 za osiągnięcia w kategorii sztuki wizualne, malarz, performer, fotograf, autor murali, filmów wideo i instalacji, Kamila Wielebska, zdobywczyni nagrody głównej 3. edycji konkursu Samsung Art Master w 2006 roku, niezależna krytyczka i historyczka sztuki oraz Piotr Sarzyński, dziennikarz tygodnika „Polityka“ zajmujący się tematyką kulturalną, zwłaszcza krytyką sztuki.
Komisji konkursowej będzie przewodniczył Stach Szabłowski, stały współpracownik Centrum Sztuki Współczesnej w Warszawie, kurator, historyk i krytyk sztuki.

Ósma edycja konkursu Samsung Art Master ma nową formułę, która przewiduje dwa etapy wyłonienia zwycięzcy. W pierwszym jury konkursowe oceni nadesłane na konkurs zgłoszenia i wybierze 10 finalistów, których nazwiska poznamy pod koniec września 2011r. Ich prace zostaną zaprezentowane na wspólnej wystawie w Warszawie. W czasie jej trwania, zwycięzcę konkursu wyłoni gość specjalny, zaproszony przez organizatora konkursu Samsung Art Master. Nazwisko gościa specjalnego zostanie podane do publicznej wiadomości wraz z ogłoszeniem nazwisk finalistów.

Nowością w konkursie jest możliwość wręczenia specjalnego zaproszenia młodemu, wyróżniającemu się twórcy, który nie spełnia warunku studiów artystycznych. Zaproszenie do uczestnictwa w konkursie będzie przyznawane wybitnym osobowościom twórczym na podstawie rekomendacji członków jury.  








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek