Czy urodzinowy tort warto zastąpić kawałkiem mięsa? A może solenizant powinien świętować po ciemku? Nie są to jednak życzenia żadnego jubilata, ale dylematy, przed którymi stoi jedna na dziesięć belgijskich rodzin.
Spot zrealizowany przez agencję reklamową Publicis przedstawia przyjęcie urodzinowe, podczas którego w trakcie zdmuchiwania świeczek gasną również światła. Na plakacie zaś widnieje talerz z kawałkiem mięsa zamiast tortu. Kampania nawiązuje w ten sposób do haseł: „A birthday party or the electricity bill” („Przyjęcie urodzinowe czy rachunek za prąd”) oraz „A birthday party or a piece of meat on your plate” („Przyjęcie urodzinowe czy kawałek mięsa na twoim talerzu”), które mają nakłonić odbiorcę do wspólnej walki z ubóstwem poprzez wpłacanie darowizn na rzecz Belgijskiego Czerwonego Krzyża.
Katarzyna Kwiatkowska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu
-
24.02.2023
Wszystko gra?
-
15.02.2023
All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii