Urodzenie dziecka nic nie zmienia w życiu młodych rodziców. Przykładem jest nastoletni sportowiec, który efektownie wrzuca piłkę do kosza i młoda dziewczyna wykonująca skomplikowaną powietrzną akrobację. Niemowlęta w nosidełkach, przytulone do ich piersi, bynajmniej w tym nie przeszkadzają. Typowy kadr z życia młodocianych rodziców? Zdrowy rozsądek każe wątpić.
Reklamy agencji Serve Marketing zaczepiają odbiorcę pytaniem: “Think your teen life won’t change with a baby?” (Myślisz, że dziecko nie zmieni twojego nastoletniego życia?). Mają uświadomić amerykańskim nastolatkom naiwność sielankowych wyobrażeń na temat przedwczesnego rodzicielstwa poprzez zilustrowanie ich w wyolbrzymiony sposób. Kreacje obnażają tym samym rzeczywistość – w momencie zostania ojcem czy matką beztroskie kultywowanie ulubionych aktywności sportowych i towarzyskich staje się o wiele trudniejsze.
Kampania pt. „Baby Can Wait” (Dziecko może poczekać) powstała na zlecenie portalu babycanwait.com. Jego zadaniem jest edukacja młodzieży w zakresie antykoncepcji.
Justyna Wdowiak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
02.12.2024
Strzel kasą na zwierzaki
-
28.11.2024
Bardzo blisko
-
27.11.2024
Pocztówki z przeszłości
-
26.11.2024
Natychmiast
-
25.11.2024
Nie bądź dzieckiem!
-
25.11.2024
Twój wybór