Urodzenie dziecka nic nie zmienia w życiu młodych rodziców. Przykładem jest nastoletni sportowiec, który efektownie wrzuca piłkę do kosza i młoda dziewczyna wykonująca skomplikowaną powietrzną akrobację. Niemowlęta w nosidełkach, przytulone do ich piersi, bynajmniej w tym nie przeszkadzają. Typowy kadr z życia młodocianych rodziców? Zdrowy rozsądek każe wątpić.
Reklamy agencji Serve Marketing zaczepiają odbiorcę pytaniem: “Think your teen life won’t change with a baby?” (Myślisz, że dziecko nie zmieni twojego nastoletniego życia?). Mają uświadomić amerykańskim nastolatkom naiwność sielankowych wyobrażeń na temat przedwczesnego rodzicielstwa poprzez zilustrowanie ich w wyolbrzymiony sposób. Kreacje obnażają tym samym rzeczywistość – w momencie zostania ojcem czy matką beztroskie kultywowanie ulubionych aktywności sportowych i towarzyskich staje się o wiele trudniejsze.
Kampania pt. „Baby Can Wait” (Dziecko może poczekać) powstała na zlecenie portalu babycanwait.com. Jego zadaniem jest edukacja młodzieży w zakresie antykoncepcji.
Justyna Wdowiak
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
12.01.2023
(Nie) witaj szkoło!
-
11.01.2023
Gołąbek pokoju
-
10.01.2023
Palisz czy nie palisz