logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Urodzenie dziecka nic nie zmienia
08.10.2012
Tematy: Kampanie, Stany Zjednoczone

Urodzenie dziecka nic nie zmienia



Urodzenie dziecka nic nie zmienia w życiu młodych rodziców. Przykładem jest nastoletni sportowiec, który efektownie wrzuca piłkę do kosza i młoda dziewczyna wykonująca skomplikowaną powietrzną akrobację. Niemowlęta w nosidełkach, przytulone do ich piersi, bynajmniej w tym nie przeszkadzają. Typowy kadr z życia młodocianych rodziców? Zdrowy rozsądek każe wątpić.

Reklamy agencji Serve Marketing zaczepiają odbiorcę pytaniem: “Think your teen life won’t change with a baby?” (Myślisz, że dziecko nie zmieni twojego nastoletniego życia?). Mają uświadomić amerykańskim nastolatkom naiwność sielankowych wyobrażeń na temat przedwczesnego rodzicielstwa poprzez zilustrowanie ich w wyolbrzymiony sposób. Kreacje obnażają tym samym rzeczywistość – w momencie zostania ojcem czy matką beztroskie kultywowanie ulubionych aktywności sportowych i towarzyskich staje się o wiele trudniejsze. 

Kampania pt. „Baby Can Wait” (Dziecko może poczekać) powstała na zlecenie portalu babycanwait.com. Jego zadaniem jest edukacja młodzieży w zakresie antykoncepcji.
Justyna Wdowiak



Nazwa kampanii:
Baby Can Wait
Czas:
2012.8.1
Nadawca:
Babycanwait.com
Media:
Internet, plakaty
Wykonawca:
Serve Marketing (Milwaukee)
Adresaci:
Młode osoby aktywne seksualnie
Hasło kampani:
Think your teen life won’ t change with a baby? (Myślisz, że dziecko nie zmieni twojego nastoletniego życia?)





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek