logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > UPS opublikowało 12. raport CSR
06.08.2014
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

UPS opublikowało 12. raport CSR



Firma UPS opublikowała 12. doroczny raport w sprawie zrównoważonego rozwoju, informując, że oprócz ograniczenia ogólnych emisji CO2 w 2013 r. osiągnęła również cel na 2016 r. i trzy lata przed czasem zmniejszyła o 10 proc. intensywność emisji dwutlenku węgla swojej powietrznej i naziemnej floty. W związku z tym firma wyznaczyły nowy cel, jakim jest ograniczenie intensywności emisji pochodzących z transportu o 20 proc. do 2020 r.

Raport za 2013 r. dokumentuje bieżące działania UPS na rzecz bardziej zrównoważonego rozwoju. Opisuje też działania firmy w zakresie zmniejszania emisji gazów cieplarnianych (GHG) oraz wpływ jej inicjatyw humanitarnych.

3647 pojazdów UPS jest napędzanych paliwami alternatywnymi i wyposażonych w zaawansowane technologie, przez co ogranicza emisje gazów cieplarnianych oraz daje możliwość testowania, optymalizowania i wdrażania pojazdów nowej generacji. W 2013 r. firma zwiększyła liczbę pojazdów na gaz naturalny w Stanach Zjednoczonych. Firma szacuje także, że dzięki systemowi optymalizacji tras ORION oszczędza rocznie więcej niż 5,6 mln litrów. W 2013 r. rzeczowe i gotówkowe dotacje UPS na cele humanitarne wyniosły 7,5 mln dolarów i umożliwiły zorganizowanie 250 transportów humanitarnych w 46 państwach.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek