────── 26.02.2014
Upiory na skórze
Dziwne stworzenia, jak wytatuowane na skórze dziewczyny, gryzą ją i rozdrapują jej podbrzusze. To metaforyczny sposób, aby zwrócić uwagę na problem zaburzeń odżywiania wśród kobiet.
Uwaga odbiorcy skupiona jest na bohaterce i literach hasła. Czarne tło buduje napięcie, poczucie zagrożenia, a jednocześnie nie rozprasza. Centralnym punktem jest brzuch dziewczyny z upiornymi tatuażami. Jak informuje nadawca, jedna na pięć kobiet ma problem z zaburzeniami odżywiania.
Komunikat wyprodukowano dla Enos – Izraelskiego Stowarzyszenia Zdrowia Psychicznego. Organizacja ta od 1987 roku działa na rzecz promocji zdrowia psychicznego.
Magdalena Trybalska
Nazwa kampanii:
Dead Scary
Czas:
2014.2.10 - 2014.3.10
Kraje:
Izrael
Nadawca:
Enosh - The Israeli Association for Mental Health
Media:
Plakaty
Wykonawca:
YehoshuaTBWA (Israel)
Adresaci:
Kobiety dotknięte zaburzeniami odżywiania, ich bliscy oraz zainteresowani tematem
Hasło kampani:
1 out of 5 women struggle with eating disorders (1 na 5 kobiet boryka się z zaburzeniami odżywiania)
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
14.01.2025
Między bajki włożyć
-
13.01.2025
Literówka
-
10.01.2025
Gnicie mózgu
-
10.01.2025
Zły Mikołaj
-
08.01.2025
Zastąpione przez plastik
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem